Movieheart Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Okei, er det bare jeg som ikke skjønner hvorfor alle har problemer med flere tråder? 8486340[/snapback] Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk har problemer. Det er jo helt genialt hvis man vil gå tilbake å se hva som ble diskutert rundt akkurat den episoden. Når vi har fått et underforum er det bare tull å ikke bruke det synes jeg Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Gammel vane vond å vende... Jeg hadde foretrukket en tråd, men jeg ser fordelene for de som vil diskutere en spesiell episode i ettertid. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hvor lenge skal dere diskutere dette med en eller flere tråder? Begynner bli smålei her.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ja jeg og, men det skal alltid være noen som klager. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Ja jeg og, men det skal alltid være noen som klager. 8488094[/snapback] Man skal ikke akseptere alt. At man får i gang en diskusjon er bare bra for emnet. Jeg kan akseptere det at det skal brukes flere tråder. Blir bare dumt å snu nå. Dere vinner Over til topic: Har tenkt å ta en pause i Lost nå. Venter kanskje til alle episodene er ute. Så ser jeg alle på 6 dager på rad. Endret 27. april 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ja jeg og, men det skal alltid være noen som klager. 8488094[/snapback] Man skal ikke akseptere alt. At man får i gang en diskusjon er bare bra for emnet. 8488125[/snapback] Ja... Det er jo en grunn til at det heter Diskusjon.no Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Start da for helvete en egen tråd angående denne diskusjonen, denne tråden handler om lost, ferdig med det. Uansett hvordan dere snur og vender på det så er dette OT. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Noe jeg syns er veldig rart er når jack spør om hvorfor de ikke fikk tak i en ordentlig kirurg til ben. Tom svarer at helt siden himmelen ble lilla... videre skulle han si at da gikk kommunikasjonen helt ut og det gikk ikke ann å kontakte fastlandet. Men hvorfor sier han det? Ben fikk jo vite at han hadde en svulst lenge før himmelen ble lilla! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) 9/20/2004 Ben discovers that he has a manignant tumor on his spine. Altså, Ben finner ut at svulsten er ondartet 20.09, flyet tar av fra Sydney 22.09. Mikhail setter i gang info-innsamling samme dag eller dagen etter og finner ut at Jack er ryggradskirurg i løpet av kort tid.. Jeg vet at himmelen ble lilla først et par måneder etter det, vet ikke om det besvarer spørsmålet. Tom visste kanskje ikke om svulsten før etter at Jack ble tatt til fange, kanskje Ben har lurt ham litt. Jeg tror Ben er litt hypp på Tom, men det er kanskje litt beside the point. Endret 29. april 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg mente ikke at han skulle ha sagt det til tom.. Jeg lurer på hvorfor han ikke henta en med en gang han hadde svulst.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) eg blir gal av serien.. nå spinne hodet mitt av .. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor alle om bord på 815 ble erklært døde etter at de på fastlandet hadde funnet flyvraket.. sier ho derre kjerringa som kom med det helikopteret.. lure litt på ka som komme frem i dei neste episodane.. for eg syns det begynne å blir litt drøyt nå.. menne eg har ein liten teori om at det ikkje va noe helikopter, og at det var en helikopterliknende lyd skapt av The others... og hu blei planta opp i det treet, og ska infiltrera dei folkå fra 815 , han derre Ben e ein liten luring ska du se.. Endret 29. april 2007 av toazty Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Neste episode vil vel bli en Lock episode og det han finner på sammen med The Others. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 spoilertags er en fin ting å bruke folkens. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg gjetter jo. Går utfra at de følger det vanlige mønsteret. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 http://lostpedia.com/wiki/Irony Haehahehae! Jack says he is a likeable guy, but every Lost-viewer hates him. ("Stranger in a Strange Land") Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 åhhh... så ep.19 i går... såååå bra... glede meg t neste episode allerede... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jo visst. Konge episode egentlig. Lurer veldig på hva Juliet har å fortelle. Noe som kan spoile det? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Diskuter episoden her Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 bra fisker! Lei av at folk diskuterer episoden her! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hvordan kan man gjemme bilder som er spoilere en episode? går det an? altså bilder som er lagret på pc min..? Endret 4. mai 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå