Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Okei, er det bare jeg som ikke skjønner hvorfor alle har problemer med flere tråder?

8486340[/snapback]

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk har problemer.

Det er jo helt genialt hvis man vil gå tilbake å se hva som ble diskutert rundt akkurat den episoden.

Når vi har fått et underforum er det bare tull å ikke bruke det synes jeg :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg og, men det skal alltid være noen som klager.

8488094[/snapback]

Man skal ikke akseptere alt. At man får i gang en diskusjon er bare bra for emnet.

 

Jeg kan akseptere det at det skal brukes flere tråder. Blir bare dumt å snu nå. Dere vinner :)

 

Over til topic: Har tenkt å ta en pause i Lost nå. Venter kanskje til alle episodene er ute. Så ser jeg alle på 6 dager på rad.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Noe jeg syns er veldig rart er når jack spør om hvorfor de ikke fikk tak i en ordentlig kirurg til ben. Tom svarer at helt siden himmelen ble lilla... videre skulle han si at da gikk kommunikasjonen helt ut og det gikk ikke ann å kontakte fastlandet. Men hvorfor sier han det? Ben fikk jo vite at han hadde en svulst lenge før himmelen ble lilla!

Lenke til kommentar

9/20/2004 Ben discovers that he has a manignant tumor on his spine.

 

Altså, Ben finner ut at svulsten er ondartet 20.09,

flyet tar av fra Sydney 22.09.

Mikhail setter i gang info-innsamling samme dag eller dagen etter og finner ut at Jack er ryggradskirurg i løpet av kort tid..

 

Jeg vet at himmelen ble lilla først et par måneder etter det,

vet ikke om det besvarer spørsmålet.

 

Tom visste kanskje ikke om svulsten før etter at Jack ble tatt til fange, kanskje Ben har lurt ham litt.

 

 

 

Jeg tror Ben er litt hypp på Tom,

men det er kanskje litt beside the point. :cool:

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

eg blir gal av serien.. nå spinne hodet mitt av ..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
alle om bord på 815 ble erklært døde etter at de på fastlandet hadde funnet flyvraket.. sier ho derre kjerringa som kom med det helikopteret.. lure litt på ka som komme frem i dei neste episodane.. for eg syns det begynne å blir litt drøyt nå.. menne eg har ein liten teori om at det ikkje va noe helikopter, og at det var en helikopterliknende lyd skapt av The others... og hu blei planta opp i det treet, og ska infiltrera dei folkå fra 815 , han derre Ben e ein liten luring ska du se.. :p
Endret av toazty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...