Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å se episode 18 i løpet av helgen. :)

8479311[/snapback]

 

 

Det å diskutere Lost i forskjellige tråder har virkelig sine ulemper. Man kan ikke fortsette en diskusjon i en annen tråd enn den er startet i uten å miste mye av informasjonen. Håpløst med så mange tråder.

8479590[/snapback]

Men det har sine fordeler, spesielt for karen over her.

Lenke til kommentar

I disse konspirasjons-tider syns jeg ikke det ville vært rart hvis noen/the others/dharma har tatt f.eks deler av flight 815-flyet og dumpet til havs sammen med assorterte lik fra flyet. Det trengs ikke lik engang, hvis f.eks en båt/u-båt synker dypt nok blir det ansett som for kostbart å hente opp likene. Dermed blir alle passasjerer erklært døde etter en stund. Merkelig at ingen har foreslått dette. :hrm:

 

Dette er jo interessant, for hvis det var viktig for f.eks Ben & co å stanse leteaksjonen betyr jo det at øya IKKE er så vanskelig å finne eller komme seg til, eller?

 

At alle The Others er så sterke er jo ikke så rart med tanke på øyas helende krefter.

Sperm-produksjonen øker jo til det mangedobbelte og sår gror fortere enn ugress!

 

Lost-folket blir nok sterkere, de og, når de har vært der en stund. :thumbup:

 

Jeg mener The Others, i alle fall Ben (muligens Juliet og andre også) er skyldig i ett soleklart tilfelle av overlagt drap!

Ben m.fl. VET at alle kvinner som blir gravide på øya dør før terminen er over.

Likevel lot de Kate og Sawyer ha sex mens de video-overvåket seansen (planlagt til tusen i og med at de måtte gi Jack motivasjon til å operere Ben, noe han fikk da han fikk se de 2 hadde sex i buret.)

 

Skyldig Skyldig Skyldig! :dribble:

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar
Eeeh... du vet at man ikke nødvendigvis blir gravid selv om man har sex?

8482502[/snapback]

Men sjansene på øya var vel fem ganger så store?

8482522[/snapback]

jojo, men det er fortsatt en sjangs for at det ikke skjer. Håper i allefall ikke at Kate dør før serien slutter.

 

 

 

Etter denne episoden ble Mikhail favorittkarakteren min! :D

Lenke til kommentar
Mulig det ikke er riktig tråd å ta den i, men etter å ha sett episode 18 sitter jeg som et spørsmåltegn, her.. WTF? Fant flyet? Vel, ene halvdelen i jungelen og den andre på stranda, var det ikke sånn det var?

8485037[/snapback]

 

De to halvdelene landet på hver sin side av øya.

 

Men du kunne gjerne ha spurt dette i episode tråden også, siden det har med den episoden å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Ta det i episodetråden FFS!

8485127[/snapback]

Det er jo et helvetes mas med et sammensurium av spoiler-tagger der. Hvor i huleste skal man snakke om hva som skjedde i episoden samtidig som man kan snakke om "skjulte" ting som oversetting av språk, og hva som skjer i neste episode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...