Hyperio Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men jeg vil ikke ha NOEN forventninger. Det beste er at jeg vet minst mulig om hva episoden skal handle om. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 jojo. Men det syns ikke jeg Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Jeg stemmer for onsdag og så kan all diskusjon om hvor mye man gleder seg til neste episode tas i tråden for den episoden som nettopp var. 8464041[/snapback] Selv om dette er helt irrelevant for den episoden? 8464079[/snapback] Det er det ikke. Forventninger til neste episode er ikke irrelevant, ta for eksempel slutten på neste episode, mener du at man ikke skal kunne si "Jeg gleder meg til neste episode, håper vi får noen svar på hvem hun er da"? Acolyt3: Hvis du har lyst til å ha info om en episode på forhånd, så leser du spoilertråden, verre er det ikke. Episodetrådene bør brukes til å diskutere det som har skjedd i episoden, ikke det som kommer til å skje. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Acolyt3: Hvis du har lyst til å ha info om en episode på forhånd, så leser du spoilertråden, verre er det ikke. Episodetrådene bør brukes til å diskutere det som har skjedd i episoden, ikke det som kommer til å skje. 8465944[/snapback] Omg? Jeg snakka om den spoileren i førsteposten som omhandler episoden. Det er en forskjell på det og spoilertråden. *Redigert av moderator, være snill og grei folkens* Endret 25. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Førsteposten inneholder da vel ikke spoilere uten at de er markert? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Førsteposten inneholder da vel ikke spoilere uten at de er markert? 8469901[/snapback] Nei, det var jeg som tullet. Personlig ser jeg ikke noe poeng med å ha spoilere overhodet i episodetråden, men der er jeg nok alene. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Er forsåvidt enig. Det har vi spoilertråder til. Det kunne stått navn på episoden, og hvem det er flashbacks av.. Menmen, så lenge det er spoilermarkert, så går det jo greit.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Førsteposten inneholder da vel ikke spoilere uten at de er markert? 8469901[/snapback] Nei, det var jeg som tullet. Personlig ser jeg ikke noe poeng med å ha spoilere overhodet i episodetråden, men der er jeg nok alene. 8469916[/snapback] Poenget er ganske enkelt at tråden skal brukes til å diskutere episoden, men kan velge selv om de vil ha info om episoden Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 OMG! Så mye enklere alt var når vi bare hadde denne ene tråden. Synes det fungerte utrolig bra jeg. Har bare den i mine innlegg, og går til den hver dag. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Men det er jo litt greiere å diskutere lost her før man har sett episoden, og la episodetråden holdes for seg selv. Kan jo hende noen sparer den til senere Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen som har sett episode 18? =) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ser den nå. Men det skal diskuteres i episodetråden, ikke her. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 -klarer dere her og se LOST uten norsk tekst eller? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ja, vi kan engelsk faktisk. :o Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 -klarer dere her og se LOST uten norsk tekst eller? 8477431[/snapback] Det er ikke noe problem. Mye enklere aa se en film/tv-serie uten tekst. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det har faktisk vært skikkelig plagsomt når jeg har sett på DVD med undertekst. Prøvde å sette den på, så jeg kunne titte ned hvis det var et ord en sjelden gang iblant som jeg ikke forsto, men da endte det opp med at blikket sank ned på teksten. Jeg trenger det jo ikke (for 99,9%). Er teksten der, så blir jeg forstyrret. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Åh hvor jeg irriterte meg over den norske oversettelsen av transceiver i sesong 1: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sender/mottaker Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg også kan engelsk, men det er det at jeg hører ikke så godt hva de sier. F.eks Family guy kan jeg se uten tekst, men ikke Lost. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg også kan engelsk, men det er det at jeg hører ikke så godt hva de sier. F.eks Family guy kan jeg se uten tekst, men ikke Lost. 8477811[/snapback] Kanskje du skal vurdere nye høytalere eller hodetelefoner.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ... eller et par skoletimer i engelsk. Ellers var ep. 18 crap med en WTF-slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå