Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer for onsdag og så kan all diskusjon om hvor mye man gleder seg til neste episode tas i tråden for den episoden som nettopp var.

8464041[/snapback]

Selv om dette er helt irrelevant for den episoden?

8464079[/snapback]

 

Det er det ikke. Forventninger til neste episode er ikke irrelevant, ta for eksempel slutten på neste episode, mener du at man ikke skal kunne si "Jeg gleder meg til neste episode, håper vi får noen svar på hvem hun er da"?

 

Acolyt3: Hvis du har lyst til å ha info om en episode på forhånd, så leser du spoilertråden, verre er det ikke. Episodetrådene bør brukes til å diskutere det som har skjedd i episoden, ikke det som kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Acolyt3: Hvis du har lyst til å ha info om en episode på forhånd, så leser du spoilertråden, verre er det ikke. Episodetrådene bør brukes til å diskutere det som har skjedd i episoden, ikke det som kommer til å skje.

8465944[/snapback]

Omg? Jeg snakka om den spoileren i førsteposten som omhandler episoden. Det er en forskjell på det og spoilertråden. :roll:

 

*Redigert av moderator, være snill og grei folkens*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Førsteposten inneholder da vel ikke spoilere uten at de er markert?

8469901[/snapback]

 

Nei, det var jeg som tullet. Personlig ser jeg ikke noe poeng med å ha spoilere overhodet i episodetråden, men der er jeg nok alene.

8469916[/snapback]

Poenget er ganske enkelt at tråden skal brukes til å diskutere episoden, men kan velge selv om de vil ha info om episoden :)

Lenke til kommentar

Det har faktisk vært skikkelig plagsomt når jeg har sett på DVD med undertekst.

Prøvde å sette den på, så jeg kunne titte ned hvis det var et ord en sjelden gang iblant som jeg ikke forsto, men da endte det opp med at blikket sank ned på teksten. Jeg trenger det jo ikke (for 99,9%).

Er teksten der, så blir jeg forstyrret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...