Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoilertrådene er jo lagt opp slik at man fort kan komme over informasjon man ikke vil komme over. Denne tråden er nå bortkastet, med mindre den blir dedikert til snakk om kommende episoder. Igjen vil det kunne komme uønskede spoilere.

 

Acolyt3:

Eventuelt kan en person nå opprette tråder for alle Lost-episodene sesongen ut. Så kan de bli stengt, og senere åpnet 2-3 dager før episoden. Da er det viktig at denne personen oppdaterer denne tråden også rett før episoden.

8462083[/snapback]

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Og forventninger og reaksjoner da?

 

Det skrev jeg, men det ble kanskje litt uklart.

 

Forventinger: Spoilertråden hvis det tar utgangspunkt i spoilere/promer. Episodetråden til den forrige episoden hvis det er på grunnlag av en cliffhanger elns.

 

Reaksjoner: I episodetråden.

 

Hva brukes denne tråden til egentlig?

8463100[/snapback]

 

Jeg aner ikke. Jeg har sagt at vi bare kan stenge den, men den brukes fremdeles. :wee:

Lenke til kommentar

Om denne stenges, hvor skal det da gjøres av alt chit-chattet rundt episodene og handlingen, som ikke er spoiler-relatert og ikke passer inn under episodetråden :p

 

Navnet på denne tråden kan være Lostkafeen USA - Snakk om og rundt Lost eller lignende. Liker kafeen anyways :p

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Mener ikke at vi skal ha avstemning, for da blir jeg stemt ned :roll:

Begrunnelsen for å ha en tråd åpen tre dager før episoden starter er at det fint kan bli diskutert en hel del om den episoden, som kan være interessant i ettertid. Og det er jo bare å sette en regel i førsteposten om at chit-chat som "å, jeg gleder meg" ikke ønskes.

Lenke til kommentar
Mener ikke at vi skal ha avstemning, for da blir jeg stemt ned :roll:

Begrunnelsen for å ha en tråd åpen tre dager før episoden starter er at det fint kan bli diskutert en hel del om den episoden, som kan være interessant i ettertid. Og det er jo bare å sette en regel i førsteposten om at chit-chat som "å, jeg gleder meg" ikke ønskes.

8464026[/snapback]

 

Jeg stemmer for onsdag og så kan all diskusjon om hvor mye man gleder seg til neste episode tas i tråden for den episoden som nettopp var.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for onsdag og så kan all diskusjon om hvor mye man gleder seg til neste episode tas i tråden for den episoden som nettopp var.

8464041[/snapback]

Selv om dette er helt irrelevant for den episoden?

8464079[/snapback]

 

Ja. For en eller annen blir det jo diskutert, og da passer det best i den tråden.

Lenke til kommentar

Det ble jo et sammensurium av rot med alle trådene for episoder samt denne.

At man plutselig skal gå inn i en ordning med en tråd pr. uke samt en lostcafè midt i en serie ser jeg ikke på som særlig positivt.

 

Jeg syns forum-sjefene/moderatorene skulle satt seg ned og laget en felles standard for hvordan "TV-serier og programmer" skal se ut og fungere og så holde seg til denne standarden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...