Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lost er den mest geniale serien jeg har sett noen gang! ingenting annet kan sammenlignes.. men blir ganske nysgjerrig på hvordan det hele ender :p  endelig en serie jeg har lyst til å følge med på .. :)

8440845[/snapback]

 

Og det fant du ut nå etter tre sesonger?

8440969[/snapback]

 

 

haha, jeg visste det etter den første episoden :) når flyet kræsja på øya, ja da visste jeg at dette var noe heeelt spesielt :D nydelig at noen faktisk har begitt seg ut på å lage noe sånt, turt å ta den risken som senere viste seg til å være den mest populære serien i verden :) skulle tro den var det ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar
Jack sine flashbacks er kanskje ikke de morsomste flashbackene, men de er meget interessante mtp. faren til Jack. Det forrige var likevel ganske dølt.

 

Laget foresten en tråd for neste episode: LOST 3x18 - "D.O.C." (USA)

8439461[/snapback]

Var vi ikke enige om at vi skulle vente til mandag med sånne tråder?

8439688[/snapback]

 

Jeg mener at vi bør vente lenger enn til mandag. Det er ikke før torsdag man ser episoden. Forventninger ut ifra promoene kan taes i spoilertråden.

Lenke til kommentar
Men er ikke poenget å diskutere episoden? Og at om man i senere tid vil diskutere episoden, kan man gå inn i tråden og se hva andre har ment om episoden, både før og etter.

 

Ellers vil deler av diskusjonen om den episoden foregå i denne tråden, noe som ikke er meningen.

8461097[/snapback]

 

Hva med å vente med diskusjonen om den episoden før tråden til den episoden har blitt opprettet. Vi trenger ikke å begynne å diskutere episoden allerede en uke før den kommer ut. Føler det også ødelegger litt for spenningen rundt en ny episode når man har diskutert den i en uke allerede. Jeg går for at vi venter litt med å starte trådene og så kan kanskje en snill moderator overføre eventuelle innlegg som kommer om den episoden over til den rette tråden... ;)

Lenke til kommentar
Problemet er jo ikke at en person oppretter tråden, problemet er når den blir opprettet. Og at man ikke får diskutere en episode før en viss dato er bare teit, da forsvinner i hvertfall meningen med det nye underforumet.  Vil man ikke diskutere episoden kan man bare holde seg unna tråden.

8461518[/snapback]

Nettopp. Hadde det vært en fast person vil det ikke bli om å gjøre og opprette tråden først. :) Det jeg mente.

Lenke til kommentar
Problemet er jo ikke at en person oppretter tråden, problemet er når den blir opprettet. Og at man ikke får diskutere en episode før en viss dato er bare teit, da forsvinner i hvertfall meningen med det nye underforumet.  Vil man ikke diskutere episoden kan man bare holde seg unna tråden.

8461518[/snapback]

Nettopp. Hadde det vært en fast person vil det ikke bli om å gjøre og opprette tråden først. :) Det jeg mente.

8461542[/snapback]

Eventuelt kan en person nå opprette tråder for alle Lost-episodene sesongen ut. Så kan de bli stengt, og senere åpnet 2-3 dager før episoden. Da er det viktig at denne personen oppdaterer denne tråden også rett før episoden.

 

Eventuelt kan man gjøre det så enkelt som man har en fast person :p

Lenke til kommentar

Hvis man har lyst til å diskutere en episode en uke før den sendes på grunnlag av promoer/spoilere, så gjør man det i spoilertråden.

 

Hvis man har lyst til å diskutere en episode som kommer fordi den forrige episoden var spennende, så gjør man det i episodetråden til den episoden (alá "WOW, den episode eide, jeg gleder meg til neste").

 

Hvis man skal diskutere hva som har skjedd i en episode, så gjør man det i den spesifikke episodetråden.

 

Jeg ser derfor ikke noen grunn til å sprette episodetrådene før onsdagen.

Lenke til kommentar
Hvis man har lyst til å diskutere en episode en uke før den sendes på grunnlag av promoer/spoilere, så gjør man det i spoilertråden.

 

Hvis man har lyst til å diskutere en episode som kommer fordi den forrige episoden var spennende, så gjør man det i episodetråden til den episoden (alá "WOW, den episode eide, jeg gleder meg til neste").

 

Hvis man skal diskutere hva som  har skjedd i en episode, så gjør man det i den spesifikke episodetråden.

 

Jeg ser derfor ikke noen grunn til å sprette episodetrådene før onsdagen.

8463022[/snapback]

Og forventninger og reaksjoner da?

 

Hva brukes denne tråden til egentlig?

Lenke til kommentar
Hvis man har lyst til å diskutere en episode en uke før den sendes på grunnlag av promoer/spoilere, så gjør man det i spoilertråden.

 

Hvis man har lyst til å diskutere en episode som kommer fordi den forrige episoden var spennende, så gjør man det i episodetråden til den episoden (alá "WOW, den episode eide, jeg gleder meg til neste").

 

Hvis man skal diskutere hva som  har skjedd i en episode, så gjør man det i den spesifikke episodetråden.

 

Jeg ser derfor ikke noen grunn til å sprette episodetrådene før onsdagen.

8463022[/snapback]

Og forventninger og reaksjoner da?

 

Hva brukes denne tråden til egentlig?

8463100[/snapback]

 

Enig i at vi godt kan vente til tirsdag/onsdag før vi setter opp episodetråder, tråden for denne episoden kom jo på lørdag eller noe, det er for tidlig.

Lenke til kommentar
Enig i at vi godt kan vente til tirsdag/onsdag før vi setter opp episodetråder, tråden for denne episoden kom jo på lørdag eller noe, det er for tidlig.

8463147[/snapback]

Hvorfor er det for tidlig?

8463214[/snapback]

Fordi det blir som tidligere nevnt mye tørrprat i starten, jeg synes tirsdag er et ok tidspunkt egentlig. Da har vi fått med oss det meste fra den siste viste episoden og det som er igjen av diskusjon kan fortsette i den nyeste tråden.

Lenke til kommentar
Enig i at vi godt kan vente til tirsdag/onsdag før vi setter opp episodetråder, tråden for denne episoden kom jo på lørdag eller noe, det er for tidlig.

8463147[/snapback]

Hvorfor er det for tidlig?

8463214[/snapback]

Fordi det blir som tidligere nevnt mye tørrprat i starten, jeg synes tirsdag er et ok tidspunkt egentlig. Da har vi fått med oss det meste fra den siste viste episoden og det som er igjen av diskusjon kan fortsette i den nyeste tråden.

8463279[/snapback]

Alt er jo ikke nødvendigvis tørrprat. Mye fornuftig kan komme fram, selv om det er mer enn to dager til episoden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...