Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Hvorfor var de så oppsatt på å få tak i seilbåten egentlig? De har jo hatt båt før.

7055413[/snapback]

Ville ikke du tatt en seilbåt gratis kanskje? :ohmy:

7055519[/snapback]

Jeg personlig jo, men jeg har ikke bodd på den øya hele livet mitt og er tydeligvis litt rar i hodet da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor var de så oppsatt på å få tak i seilbåten egentlig? De har jo hatt båt før.

7055413[/snapback]

7055519[/snapback]

Jeg personlig jo, men jeg har ikke bodd på den øya hele livet mitt og er tydeligvis litt rar i hodet da..

7055550[/snapback]

De vil ha seilbåten slik at de overlevende ikke finner the others. Det var jo det Ben sa.

Lenke til kommentar

7055413[/snapback]

7055519[/snapback]

7055550[/snapback]

De vil ha seilbåten slik at de overlevende ikke finner the others. Det var jo det Ben sa.

7055720[/snapback]

Jaja, men det virket som han var ekstra oppsatt på at de skulle ha seilbåten selv. Sayid kan sikkert finne the others til fots også han, kan ikke være lange veien, virket som the others folka brukte bare et par timer elns til kaia.

Lenke til kommentar

Meget bra episode, oppløftende etter den dårlige sesongstarten. Saywer, Sayid og Jin var knall i denne episoden. Fett å få litt info ang. de andre på øya også. Venter fortsatt på at Eko skal komme tho...ser for meg han gå amok og slakte "the others".

Fælt til nazi-regime i byen da, stakkars Saywer :!:

Lenke til kommentar

Fin episode. Så dog ikke noen clues etc. som kunne ha tilkobling til noe annet.

Det at Jack har fått muligheten til å forlate øya, spesielt på den måten han ble tilbudt (som om han forlater øya alene) tror jeg ikke får Jack til å samarbeide. Han har Kate på øya. Og muligens hun Juliette. Mens IRL har han ikke noe.

Likte flashbakcet til Sun. Fortalte litt om henne. Likte også det virker som om forholdet til Sun og Jin blir bedre. Selv om løgnene kommer for dagen.

Det at The Others fikk båten synes jeg ikke gjorde noe egentlig. Sawyer og "våre folk" kan ikke bruke den til noe fornuftig. Det kan The Others.

Lenke til kommentar

7052414[/snapback]

Sleng opp en spoiler tag da, ca 5 minutter siden 3.2 kom ut. Ikke all som har fått sett den. Inkludert meg.

7053031[/snapback]

Din egen feil det da... Jeg leser aldri i tråden her før _etter_ at jeg har sett episoden. Det som er sendt i USA er ikke å regne for spoiler, og sånn er det.

Lenke til kommentar

7052414[/snapback]

Sleng opp en spoiler tag da, ca 5 minutter siden 3.2 kom ut. Ikke all som har fått sett den. Inkludert meg.

7053031[/snapback]

Din egen feil det da... Jeg leser aldri i tråden her før _etter_ at jeg har sett episoden. Det som er sendt i USA er ikke å regne for spoiler, og sånn er det.

7058549[/snapback]

Åja, så fint at enda en sier det da! Vi er ferdig med den saken.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

God episode dette her, likte spesielt slutten i scenen med Ben og Jack. Når han ga Jack litt oppdateringer fra verden utenfor. :D Føler det ligger en og annen stor avsløring i luften nå. Kan knapt vente til neste episode.

Så langt har sesong 3 vært veldig bra, håper det fortsetter sånn, selvsagt med at vi får vite enda mer da. For begge de to første episodene har jeg følt har vært litt stillestående til tider. Kan ha noe med flashbacks å gjøre også. Forhistoriene til Jack og Sun&Jin er ikke av de mest interessante. Håper det blir bedre i neste episode, som tross alt er

Locke-centric

.

Kunne gjerne tenkt meg også flere episoder lik episodene med Claire og Michael i forrige sesong der vi fikk tilbakeblikk fra ting som skjer på øya.

Lenke til kommentar
Jeg syns imotsettning til dere at det var en dårlig lost-episode. Kan hende jeg var for trøtt osv da jeg så den.

7059740[/snapback]

Da spør jeg deg; hva var dårlig? Jeg klarar ikke finne noe negativt med episoden, bortsett fra flashbackene som jeg hadde ingen forventninger til. Jeg skjønner ikke at folk absolutt skal ha svar på alt akkurat nå. Vi er i den andre episoden. Selv om man kanskje ikke fikk vite noe mer enn at The Others har tv og kontakt med utsiden, skjedde det mye som er med på å påvirke historien videre.

Lenke til kommentar

Førsteepisoden var irriterende. Andreepisoden er irriterende. LOST er bare et "herlig" sammensurium av irritasjonsmomenter hele greiene. Jeg har så lyst til å hoppe inn i TV-skjermen og gi Jack/Sawyer en pistol av ypperste merke!

Fordeler med denne episoden var:

- Vi fikk vite at Henry "Ben" Gale har vært på øya hele sitt liv (men han er like fullt "stuck" på øya som alle andre)

- Sun kom seg av båten

Kanskje et lite pluss til Sawyer og hans detektivarbeid.

Hvorfor de hogger stein? Enten er det for å rydde plass sånn at de kan bygge noe, eller så er det for å knekke arb...slavene, psykisk sett.

Min tanke var at de "arbeiderne" ikke var i fangenskap, men The Others de også. Men der tror jeg tar feil. Alt er overvåka sikkert der. Men var det Alexa vi så prate med Kate?

Jeg tror våre folk kommer til å overta jobben til The Others, sånn at The Others kommer seg vekk derfra. Så kommer det et nytt fly, og våre folk må overvåke de nye sånn at våre folk kommer seg vekk. Jeg vet ikke. Jeg bare venter på at Walt skal komme tilbake. Hvor gammel er han nå? 16? Voksen?

edit: momenter vs monumneter, sun vs jin

Endret av MRN
Lenke til kommentar
Vi får ikke vite en døyt.

Hvordan visste feks. The Others at folk ville overleve et slikt flykræsj?

7060460[/snapback]

Dette viste de da ikke. Såvidt jeg husker sa "Henry" følgende i første episode;

"There might be survivors"

Og om du ikke fikk vite en døyt, så vil jeg tørre å påstå at du ikke fulgte helt med ;)

Jeg regner med at folk ikke ønsker løsningen på hva alt handler om i episode 2 av sesong 2. Det er liksom det som gjør serien til det den er. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...