Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Var Locke mistenkelig rask med å kaste Mikhail inn i "gjerdet"?

Litt skeptisk nå...

8160730[/snapback]

 

Mikhail visste tydeligvis noe om Locke, helt sikkert noe om at han satt i rullestol, og Locke ville nok ikke at de andre skulle vite noe om det.

 

Herlig episode, Claire var hot med svart hår.

8160990[/snapback]

Nei ho var fæl, jævla gother

8161074[/snapback]

Så alle med ravnsvart hår er gother nå da?

 

tard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:w00t: Har vel ikke helt klart å finne ordet for å beskrive denne episoden. Det var vel noe av det beste til nå.

 

Og til dere som IGJEN begynner å klage:

 

Selvantenn..........

 

........ og brenn!! :tease:

 

Her var det så mye snacks at jeg vet ikke hva jeg skal fundere over først.

 

Men en ting må nevnes som flere andre har gjort: Claire Med sort hår. Ja takk :love:

Liker ikke den nye frisyra ho har nå.

 

Men hvortan viste kaptein sortebill hvem de andre var.

Det virket nesten som han viste at Lock egentlig var lam også.

Navnene kan han jo ha fått av Ethan, men ikke det om Lock.

 

Men nå tror jeg nesten jeg skal se den en gang til. Se om jeg får med meg noe flere eastereggs eller noe aant spennende :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror dette var den siste lostepisoden jeg skal se på en stund. Har vært lojal til serien lenge, men nå får det være nok. Makan til tompjatt.

8162451[/snapback]

Det får være ditt problem. Ingen vits i å spre gledesdreping i denne tråden. Liker du ikke Lost, så la vær å se på det og slutt å protester.

Lenke til kommentar
Men hvortan viste kaptein sortebill hvem de andre var.

Det virket nesten som han viste at Lock egentlig var lam også.

Navnene kan han jo ha fått av Ethan, men ikke det om Lock.

I og med at han sa at Locke var lam (begynte å seie det i alle fall) er det rimeleg å tru at han var klar over det. Vi veit jo at "the others" har mykje informasjon om dei overlevande. Så han har vel lest mappa til dei forskjelle han og.

Lenke til kommentar
Men hvortan viste kaptein sortebill hvem de andre var.

Det virket nesten som han viste at Lock egentlig var lam også.

Navnene kan han jo ha fått av Ethan, men ikke det om Lock.

8164293[/snapback]

Han hadde sikkert fått disse opplysningene på samme måte som Juliet hadde opplysninger om Jack i en av sesongens første episoder ;)

Lenke til kommentar

Bra episode. Jeg så egentlig for meg at hun franske dama skulle dø da de gikk over "gjerdet" i og med at hun gikk sist og at det ble kuttet akkurat i det Sayid gikk over.

 

Skjønner ikke alle som synes Claire var så hot med svart hår, imo så hun bare emo ut. Jeg synes heller at hun hadde hawt'et seg opp på øya med blondt hår og en ny bluse som hun på mystisk vis har funnet. :)

Lenke til kommentar
Med unntak av bommerten med Jack epsioden så har den siste håndfullen med episoder vært meget bra. Sesongen har så langt vært bedre enn hva 24 har gitt og om den fortsetter dette så slår den også Prison Break. Det positive er at vi får en Lost episode for hver uke og siden jeg har tittet litt på spoilers for fremtidige episoder(Mer korrerkt er vel å kalle det hint) så kan vi vente oss at det skjer mye.

 

Det kan bli skummelt med Locke. Han var vistnok på denne "listen" og hva hans hensikter er blir spennende å se. Jeg skulle gjerne hatt Sawyer i den ekspedisjonsgruppen, det er vel kun han av de beste karakterene som mangler. Konflikten som blusser seg opp mellom Sayid og Locke vil sikkert utvikle seg ytterligere. Det er Locke, Sawyer og ikke minst Sayid som gjør denne serien bra. Med Hurley som comic relief.

 

Nei, dette har virkelig tatt seg opp etter at vi ble ferdig med hele fengselsoppholdet til Sawyer, Jack og Kate. Er mer flyt over det nå.

8163042[/snapback]

 

Deler ditt syn her. Denne episoden var herlig, og de siste episodene har vært tegn på at serien er tilbake på det sporet vi elsket den for i sesong 1. Nå er det hardt å vente en uke på ny episode, men heldigvis vet vi nå at vi er garantert ny episode hver uke resten av sesongen. :)

 

Spennende det med Locke, tror vi kan vente oss noen sjokkerende avsløringer der. Tydelig at Mikhail visste noe om Locke som Locke selv nødig ville skulle komme fram. Tenkte først på at det var lammelsen hans, men etter litt mer gjennomtenking så tror jeg heller det er noe annet. Noe ikke vi heller vet enda. Som f.eks. at Locke er en av the others eller noe. Virka nesten slik, måten Mikhail sa det på, at han kjente han godt. Locke var jo også veldig rask med å kaste han inn i det sikkerhetssystemet, så han kan nok ha visst hva som kom til å skje.

Cliffhangeren med Jack var jo gøyal og en spennende vending. Gleder meg til vi får se mer av landsbyen til the others.

Og Jack så jo ut til å kose seg der. Tror ikke de har hjernevaska han eller presset han med noe. Jeg tror faktisk han har innfunnet seg med at det er der han skal bo, han kommer seg ikke vekk fra øya, og når han i tillegg har et godt øye til Juliet så var det kanskje ikke så ille allikevel. ;)

 

Og så flashbackene da...de var helt greie, følelsesladde. Tydelig at Claire slet veldig med skyldfølelse for hva som skjedde. At hun og Jack er søsken kom ikke som noen stor bombe (da jeg leste et rykte om dette allerede i forrige sesong). Det har vel ikke så mye å si, men kan jo bli interessant hvis de selv finner det ut.

 

Er forresten meget nysgjerrig på den lista de babler om nå. Mer snakk om den i denne episoden. Lista til han de omtaler som en stor mann og som tydeligvis er øverste sjefen. Han som heter Jacob. (Lista omtales hvertfall som Jacob's list).

Goodwin prata om den i forrige sesong, og den har også vært nevnt noen ganger i denne sesongen. Vi vet nå at Kate ikke er på lista, og vi vet at Jack ikke er på lista. Men har vi fått bekreftet noen som ER på lista? :hmm: Kunne vel nesten virke som Locke står der, men...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Det får være ditt problem. Ingen vits i å spre gledesdreping i denne tråden. Liker du ikke Lost, så la vær å se på det og slutt å protester.

8164654[/snapback]

Hva har jeg protestert mot? :dontgetit:

8164732[/snapback]

Sorry om jeg var litt krass, men er så lei av å lese syteinnlegg i denne tråden. Da blir det lenger mellom hvert kvalitetsinnlegg. For det er mye mer interessant å lese om teorier og tanker rundt det som foregår i serien.

Lenke til kommentar
Var Locke mistenkelig rask med å kaste Mikhail inn i "gjerdet"?

Litt skeptisk nå...

8160730[/snapback]

 

Mikhail visste tydeligvis noe om Locke, helt sikkert noe om at han satt i rullestol, og Locke ville nok ikke at de andre skulle vite noe om det.

 

Herlig episode, Claire var hot med svart hår.

8160990[/snapback]

Nei ho var fæl, jævla gother

8161074[/snapback]

Så alle med ravnsvart hår er gother nå da?

 

tard

8164190[/snapback]

 

Hun var en jævla emo! de e virkelig ikke hot! snakk om tard!

Lenke til kommentar
Hun var en jævla emo! de e virkelig ikke hot! snakk om tard!

8166300[/snapback]

"Emo is a somewhat ambiguous, controversial slang term most frequently used to describe a fashion or subculture which is usually defined to have roots in punk fashion and subculture, as well as some attributes of gothic fashion and subculture."

 

Hvis du tror at svart hår + sminke gjør hvem som helst til en "emo", tar du grundig feil. Den eneste tarden her er deg.

Lenke til kommentar
Hun var en jævla emo! de e virkelig ikke hot! snakk om tard!

8166300[/snapback]

"Emo is a somewhat ambiguous, controversial slang term most frequently used to describe a fashion or subculture which is usually defined to have roots in punk fashion and subculture, as well as some attributes of gothic fashion and subculture."

 

Hvis du tror at svart hår + sminke gjør hvem som helst til en "emo", tar du grundig feil. Den eneste tarden her er deg.

8166546[/snapback]

Svarte negler, svarte klær og svarte armbånd rundt armena, Itillegg var hun i den alderen når tenåringer er som mest opprørsk så emo er en grei konkluksjon.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Hun var en jævla emo! de e virkelig ikke hot! snakk om tard!

8166300[/snapback]

"Emo is a somewhat ambiguous, controversial slang term most frequently used to describe a fashion or subculture which is usually defined to have roots in punk fashion and subculture, as well as some attributes of gothic fashion and subculture."

 

Hvis du tror at svart hår + sminke gjør hvem som helst til en "emo", tar du grundig feil. Den eneste tarden her er deg.

8166546[/snapback]

 

Ånei, ikke ødelegg dagen min da

Lenke til kommentar
Hun var en jævla emo! de e virkelig ikke hot! snakk om tard!

8166300[/snapback]

"Emo is a somewhat ambiguous, controversial slang term most frequently used to describe a fashion or subculture which is usually defined to have roots in punk fashion and subculture, as well as some attributes of gothic fashion and subculture."

 

Hvis du tror at svart hår + sminke gjør hvem som helst til en "emo", tar du grundig feil. Den eneste tarden her er deg.

8166546[/snapback]

Svarte negler, svarte klær og svarte armbånd rundt armena, Itillegg var hun i den alderen når tenåringer er som mest opprørsk så emo er en grei konkluksjon.

8166766[/snapback]

Eeeh.. nei! Veninna mi har svart hår og bruker noen ganger svart neglelakk og hu er ikke emo eller gother! Tards begge to!

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...