Gå til innhold

N80 eller N73? Nødvendig med WiFi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv lest og lest side opp og ned om disse to mobilene men jeg blir ikke enig med meg selv om hva jeg skal kjøpe..

Ingen av de har ett avgjørende argument..

Så det hadde vært fint å høre fra folk med erfaringer med begge disse :thumbup:

Forresten, kan noen av disse telefonene streame bluetooth audio?

Endret av Razormail
Lenke til kommentar

Bjørnar, gratulerer :p

Razormail, Begge mobilene er knakende gode mobiler. Tror nok du blir fornøyd uansett hva du velger :thumbup: Om ikke annet kan du la designet få siste ordet for å avgjøre hvilken det blir.

Begge kan streame lyd over bluetooth ja (du tenker på å sende lyd til et BT-headsett ikkesant?). Desverre ikke i stereo vel og merke.

Lenke til kommentar

AD2P eller hva det heter er vel stereo om jeg ikke har misforstått totalt. Telefonen kan altså streame audio, men mono, ikke med AD2P. Am I right?

Symbian_Pro:

Takk for det, føles godt å få betalt og være ferdig med hele "den eller den" prosessen.. :p Tror nok jeg valgte rett for mitt behov.

Brukte kvelden i går til å sammenlikne bilder tatt med N73 og N80 og må si at N80 gir meg tilfredsstillende bilder. N73 er bedre, ja, men tror aldri jeg hadde kommet til å bruke den til å printe ut bildene mine og putte dem i album. Har et godt kompakt-kamera til det.

Alt i alt: FORNØYD MED VALGET! :D ..selv om jeg ikke har prøvd den enda.. :p

EDIT:

Symbian_Pro:

NÅ fikk jeg lasta ned Pearl Black themet! :p Så nå er jeg klar.. Får telefonen i posten tirsdag eller onsdag da.. Telefonen ble selvfølgelig kjøpt i Pearl Black by the way.. :thumbup:

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Bestilt meg en N73 idag fra Netshop -så nu er jeg spent på om den lever opp til forventningene mine..

Netshop hadde den beste prisen + at de kjører ett helgetilbud på 5% ekstra rabbat :)

Fant ut at jeg ikke har bruk for Wi-Fi siden jeg alltid har pc'en med hvor jeg har trådløs nett..

Endret av Razormail
Lenke til kommentar

Da er det klart for den alltid like spennende pakkesporingen! Noen som gjetter hvor lang tid pakka bruker fra Kopervik (langt vest på vestlandet) til Mjøndalen/Drammen? ;)

Den er ihvertfall registret i Kopervik nå!

EDIT:

Å f... så kjappe posten hadde blitt da?

25.09.06 kl 14.40 - innlevert postkontor Kopervik

25.09.06 kl 19.26 - innlevert postterminal Stavanger

26.09.06 kl 10.35 - registrert omlastningsterminal Drammen

26.09.06 kl ?16.30? - innlevert postkontor Mjøndalen

26.09.06 kl ?16.30.01? - utlevert postkontor Mjøndalen :p

GLEDER MEG!

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...