Ziaka Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, jeg lurte på om dere viste om det fantes et program som er laget til å føre dagbok/logg? Altså i midt tilfelle så skal jeg føre trening og kostholds dagbok, og jeg lurte på om det fantes noen programmer eller noe slikt som var laget akkurat til dette? Jeg syntes et forum er veldig oversiktlig å lett å føre dagbok i, men jeg vil ikke føre dette åpent på nett. Så finnes det noe slikt? eller går det ann å kjøre et forum "offline" på pc'en? Jeg kan ikke noe i det hele tatt om forumer og sånt, så jeg blir glad for all veiledning og hjelp (fant ikke noe spessiellt sted å poste denne tråden, så håper det går fint at jeg postet den her) Takk på forhånd, Ziaka. Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Notepad og Word og lignende er ikke så oversiklig, har har prøvd det tidligere men det funker bare ikke. =\ noen som vet om noe ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Njæ, skeptisk :!: Nå vet jeg ikke hva du mener med "forum". Har ikke selv giddet å skrive dagbok. Hvordan vil du ha det? Går det bra med ren tekst eller er du avhengig av å kunne sette inn bilder og symboler? Hvis ren tekst er mulig så kan du jo alltids prøve ut treepad lite. Det er et freeware-program som lager en tekstfil, men som også lagrer en intern tre-struktur med noder og undernoder. Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Nei altså jeg skal føre treningsprossessen min, samtidig føre ned kostholdet mitt, til egen oppfølging, så det må liksom gå ann å føre en post for hver eneste dag, også skal det lett gå ann å gå tilbake å få god oversikt. Du kunne si det at et forum er perfekt til dette, så hvis det hadde fantes noe slik som en forum man kjører ifra pc'en, som ikke ligger ute på nett. Det er kjekt å kunne ha med bilder og sånt ja geir_hk Håper det er noen som skjønner hva jeg er ute etter pleeease ? Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ingen ? Please! blir kjempe glad Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du kan jo installere XAMPP på dataen din, og så sette opp en blogg, feks WordPress. Da har du mulighet til å lage en post når som helst med datostempel, og du kan også sette inn bilder og lenker, akkurat som en forumpost. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Notepad og Word og lignende er ikke så oversiklig, har har prøvd det tidligere men det funker bare ikke. =\ noen som vet om noe ? 6910764[/snapback] Word er så uoversiktelig som du gjør det til. Lag deg et skjema. Det beste hadde sikkert vært excel, slik at du kunne lagt inn formler samt verdier for forskjellige matvarer. Fått regnet ut totalt kcal, protein, karb og fett forbruk hver dag automatisk. Noe å tenke på kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå