hiper Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hei! jeg har kjøpt meg et Creative SB X-Fi XtremeMusic fra før har jeg et: Sunsway PCI lydkort 4-kanal kommer jeg til og merke noe forsjell på lyden har et Creative Gigaworks S750 annlegg,men kommer jeg til og merke noe forsjell på lyden? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 kjenner ikke til sunsway, men jeg oppgraderte fra integrert AC97 på A8N-SLI Premium til XtremeMusic og forskjellen var STOR ^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hei! jeg har kjøpt meg et Creative SB X-Fi XtremeMusic fra før har jeg et: Sunsway PCI lydkort 4-kanal kommer jeg til og merke noe forsjell på lyden har et Creative Gigaworks S750 annlegg,men kommer jeg til og merke noe forsjell på lyden? 6910691[/snapback] Jeg tror du uten tvil merke forskjellen, spesielt hvis du har et anlegg. Jeg har selv bestilt akkurat det samme ludkortet som deg. gleder meg så syyyykt til det kommer. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 dette sunsway kortet koster 100kroner på komploett.. ja jeg håper virkelig jeg merker forsjell :!: Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 dette sunsway kortet koster 100kroner på komploett..ja jeg håper virkelig jeg merker forsjell :!: 6911343[/snapback] hahah 100kr :!: får du i det hele tatt så billige kort. Da kan jeg 100% sikkert si at du hører forskjell Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg vil tro du hovedsaklig vil merke en fin reduksjon i susing når du ikke spiller av lyder, og evt. støy fra dårlig skjerming på det gammle lydkortet. Det er disse to faktorene man oftest hører forskjell på mellom et dårlig og godt lydkort. Endret 22. september 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå