Ar`Kritz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg mistenker fortsatt RAM-problemer. Prøv å trykke Esc noen ganger i det du får opp det bildet, og se om det skjer noe i det hele tatt. Har du mulighet til å prøve med en annen RAM-brikke? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Enten har du et defekt HK eller så er minne ditt defekt. Kommer datan til minne opptelling eller prøver den å gå rett i Bios som første oppstart? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Det kommer hvit tekst før det bildet som varer i 1 sek. Der står det kun noe om skjermkortet tror jeg. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det skjer det samma som nevt over, akuratt det samme. Etter jeg har resatt bios som Sunni sa. 6921709[/snapback] Det var ikke jeg som sa det..jeg prøvde bare å hjelpe deg til å klare det. Det var Za som ba deg gjøre det.. Min antagelse er at du slurver med installeringa og er beginner.Leser ikke manualen. Du trenger å lese den grundig så du ikke skader hardwaren..slik at du må levere inn deler eller vente i lengre tid før pckosen kan komme til deg og. Det er masse ting,feilkoblinger som kan gjøre.Og det er vanskelig å hjelpe deg når du har lest manualen så dårlig. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Har nå funnet ut hva som kommer før dette nevnte bildet som står evig: Det står: GeForce 7600 GS VGA BIOS Version 5.73.22.33.0P.G Copyright © 1996-2006 NVIDIA Corp. 256 MB RAM Endret 24. september 2006 av janfredrik Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Prøv å trykke tab når pcen prøver å starte, da vil du få se det vi kaller POST screen. POST står for Power On Self Test, og betyr bare at pcen tester om viktige komponenter er tilstede og fungerer optimalt. Det vil hjelpe for oss om vi fikk vite hvor i POST pcen stopper hen. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har du prøvd å starte uten Cd-rom/Hard-Diskene tilkoblet? Har du en Hard-Disk og en dvd spiller på samme ide-kabel? tror det stopper opp, vis du har 2 "master" og ikke 1 master og 1 slave på samme kabel. men dette har du nok testet... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 uhm... hvis du har klasket hovedkortet rett i kabinettveggen uten spacere, og startet opp, er det nok mulig at du har kortsluttet kortet. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Har du prøvd å starte uten Cd-rom/Hard-Diskene tilkoblet? Har du en Hard-Disk og en dvd spiller på samme ide-kabel? tror det stopper opp, vis du har 2 "master" og ikke 1 master og 1 slave på samme kabel. men dette har du nok testet... 6934252[/snapback] Faktisk ikke, men i går sa en annen til meg at jeg burde prøve det, og da funket det. Problemet var nok at kabelen jeg brukte var ødelagt. For når jeg testet med en annen gikk det. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå