KeyanZa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 må jeg lage en ny account eller? hvor skifter jeg nick? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 må jeg lage en ny account eller?hvor skifter jeg nick? 6910542[/snapback] har ikke prøvd jeg. men tror du må lage en ny en ja. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 vis jeg skal lage ny så kommer det bare at der er en account på den mailen, selv om jeg har slettet account..... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) vis jeg skal lage ny så kommer det bare at der er en account på den mailen, selv om jeg har slettet account..... 6910577[/snapback] jeg satt den bare på en annen epost adresse finn på en da. mail adressa tror jeg du ikke får bruk for likevel. der du logger inn skriver du jo nick og passord. har selv en konto på en mail som jeg ikke husker edit: skriveleif Endret 21. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå