Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilstereo slår seg av uten grunn

clavicula

Anbefalte innlegg

Har ekstremt lite peiling på stereo og bil.

Kjøpte meg en suzuki baleno i vår, og fikk installert inn en ny pioneer cd-spiller (husker ikke modell), er ikke en lyd entusiast i utgangspkt og trives bra med den lyden jeg får.

Problemet mitt er når jeg er ute på langturer, dette skjer nemlig aldri på korte turer, så slår bilstereoen seg av uten forvarsel, og forblir slått av uansett hva jeg gjør, for så å slå seg på igjen uten at jeg kan se noen god grunn for at den skulle gjøre det.

Trenger hjelp, da jeg gjerne vil kjøre over hardangervidden med musikk i bilen istedetfor stummende ensomhet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, godt mulig, spiller aldri musikk noe særlig høyt i bilen, men godt mulig jeg skrudde opp volumet litt når jeg var på langtur.

Vil en forsterker gjøre at den ikke blir så opphetet? HAr aldri opplevd dette med andre bilstereoer jeg har hatt i andre biler. Eller er det kvaliteteten på cd spiller som spiller inn??

Har vurdert å skaffe meg en bedre cd spiller, evt med forsterker. Bilen har høytalere framme og bak fra fabrikkens side

Lenke til kommentar

hmm, takker for hjelpen. Får vel bite i det sure eplet og oppsøke nærmeste bilstereo butikk, og be om hjelp til ny cd spiller. Finnes en på Paradis i Bergen som jeg har brukt før, og er godt fornøyd med.

Trenger absolutt hjelp til å få installert spilleren.

Lenke til kommentar

høres sånn ut, men hvis den ikke er for gammel kan du jo prøve deg på en reklamasjon!

Hvis du skal kjøpe ny, og trenger hjelp, begrenser det vel mulighetene litt.

Men hvis du kjøper det i en butikk som driver med bare bilsterio får du sikkert hjelp hvis du spørr pent :)

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...