Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'n bruker 100% cpu konstant

Anbefalte innlegg

Ved oppstart av WinXP jobber PC'ens CPU 100% konstant og slutter ikke med det. Av prossesser som bruker CPU er Spyware doctor alltid den som tar på seg skylda i task manager. Når jeg stopper Spyware doctor er det alltid en annen prossess som tar over, og når jeg stopper neste blir det en ny som tar over osv osv helt til jeg ikke kan avslutte flere..

Hvis jeg da rebooter PC'en (dvs restarter Windows), kommer Windows opp igjen uten at CPU går i taket, men oppfører seg slik den bør gjøre, dvs etter last-

Kan det ha noe med temperatur å gjøre da den kun er slik da PC'en har stått av en stund?

----------------------------

CPU AMD64 3200

MSI HK m/ 2GB RAM

3x 250 GB HD sata

radeonx1600

430W strømforsyning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kanskje heller det att du har veldig mange programmer som oppdateres gjevnlig. Merkelig att en PC skulle funke bedre når den er varm (selv om en kompis av meg mener att PCen hans må varmes opp for å funke)

6910384[/snapback]

Hei,

ja det hadde virket sannsynelig om cpu bruken hadde droppet ned etter en stund, men det gjør den ikke. Må alltid boote den opp 2 ganger. Det kan sefølgelig være en applikasjonsfeil ved oppdatering som gjør at CPU ikke slutter å jobbe maks..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...