JumboJet84 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg er på jakt etter en brukervennelig pc til en rimelig pris. Eneste krav jeg setter er at den skal: -Kunne spille lite krevende og programmer msn, cs, iTunes o.l. -Surfe -Spille av de viktigste mediafiler -Ha greit batterilevetid -Rimelig (Jeg har ikke for mye å ta av) Mvh. Jumbo'n. Endret 8. oktober 2006 av jumbojet84 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Vanskelig å si, men den billigste i prisguiden er ett fint sted å kikke: https://prisguiden.no/product.php?product_id=44296 (forresten ett veldig fint tilbud) MYE bedre enn Elkjøp sin til samme pris. Innlegg nr. 1000!! hurra! Endret 21. september 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er mulig at brukte pcer gir mer for pengene enn nye i den prisklassen. Hva er ditt bruksområde? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 effikan, nå er førstepost oppdatert. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg er ikke helt sikker på om denne maskinen er bra nok til å spille CS, grunnet dårlig (integrert) grafikkontroller. Uansett, moren min har en Acer Travelmate, dog ikke like kraftig som denne, men hun er veldig godt fornøyd. Den har holdt i snart tre år uten noen problemer eller reperasjoner. Acer TravelMate 4222LMi, det som er veldig positivt med denne er at den har Intel Core Duo og grei lagringsplass. Endret 8. oktober 2006 av Craves Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Pc må være billig. Det trenger ikke å funke å spille cs på den. Det kan gjerne koste 4000-5000kr. Endret 10. oktober 2006 av jumbojet84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå