BigJackW Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Hva kan jeg gjøre bedre på designet mitt? http://www.somlioy.net/ Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det første jeg ser er teksten oppe i høyre hjørne. Syns den konkurer for mye med selve overskriften / logoen. Kanskje en annen font så den blir mer nøytral? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 For å komme med litt småpirk på koden så ser jeg at du stadig bruker <br> i designet, det er da ingen grunn til dette da CSS gjør jobben bedre. <br> har bare EN bruk, og det er tvungen linjeskift i en tekst. I tillegg bør <b> taggen byttes ut/fjernes og det samme med de få stedene du har brukt target="" og border="". Med disse enkle grepene vil også siden validere som strict Ellers syns jeg designet var bra, oversiktlig og pent. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Det første jeg ser er teksten oppe i høyre hjørne. Syns den konkurer for mye med selve overskriften / logoen. Kanskje en annen font så den blir mer nøytral? 6919546[/snapback] Hmm... ok For å komme med litt småpirk på koden så ser jeg at du stadig bruker <br> i designet, det er da ingen grunn til dette da CSS gjør jobben bedre. <br> har bare EN bruk, og det er tvungen linjeskift i en tekst. I tillegg bør <b> taggen byttes ut/fjernes og det samme med de få stedene du har brukt target="" og border="".Med disse enkle grepene vil også siden validere som strict Ellers syns jeg designet var bra, oversiktlig og pent. 6920695[/snapback] De <br>'ene som er der kommer fra eba-news tror jeg. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Synes fonten du har på overskriften er fet da Du bør kanskje droppe den der postet av vegard -greia. Jeg mener at det blir litt for mye blogg over det. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvilken font har du brukt? Synes siden ser ren og pen ut. I IE kan du se et lite punkt som mangler helt i bunnen Sjekk det ut Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Hvilken font har du brukt? Synes siden ser ren og pen ut. I IE kan du se et lite punkt som mangler helt i bunnen Sjekk det ut 6927204[/snapback] Fonten heter angelina; www.dafont.com Ok. skal se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå