Sindra Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jepp, som emnetittelen viser til, trenger jeg hjelp til kjøp av en ny printer. Har tenkt og bruke den over hjemme nettverket! Ellers må den kunne printe rett på cd/dvd, skrive foto i grei kvalitet og ikke minst være billigst mulig i drift! (Den gamle Lexmarken spydde blekk ) Har lest en del tester på printere så jeg forstått at Epson Stylus Foto R340 skal være en ganske god printer, noen som vet om det er en nettverksprinter? Hadde vært kjekt om prisen hadde vært på under 2000,-... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) har du kikket på canon sine modeller ? de kan også skrive direkte på cdplater ( i hvertfall noen av dem). canon har også skåret høyt i tester p.g.av blekforbruket. så vit jeg vet så er det bare to produsenter som lager pritere som kan skrive på cdplater ( platen må vere beregnet til det). epson og canon. canon er også raskere på utskrivtene som tester har bevist. Det epson har skårer på er uttskrift av bilder ( slutt resultatet) men det tok sin tid og var bare mikroskopisk bedre en den ut skriften som canon hadde . canon satser veldig mye på separate patronenr. hp er kommet etter men jeg har ikke set non modell som kan skrive på cdplater. jeghar ikke undersøkt om epson også bruker separate patronner - noe som er bra hvis man skal skrivet ut mye. epson R340 mot canon og hp Endret 21. september 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har selv Canon IP4200 og er stor fornøyd med denne.. Printer rett på CD\DVD plater og har god kvalitet på bilder... Brodern har Canon IP5200, den er strålende. Den har like specs som IP 4200 men den skriver en del raskere.. begge skriverene bruker lite blekk, men jeg mistenker Ip5200 for å bruke "litt" mer blekk.. Jeg kan printe ca 100-150 A4-ark(fotopapir) med bilder på før den begynner og mase om at det er lite blekk, og da kan jeg fortsatt printe 10-15 A4-ark til før det blir tomt. Beste printeren jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har selv Canon IP4200 og er stor fornøyd med denne.. Printer rett på CD\DVD plater og har god kvalitet på bilder... Brodern har Canon IP5200, den er strålende. Den har like specs som IP 4200 men den skriver en del raskere.. begge skriverene bruker lite blekk, men jeg mistenker Ip5200 for å bruke "litt" mer blekk.. Jeg kan printe ca 100-150 A4-ark(fotopapir) med bilder på før den begynner og mase om at det er lite blekk, og da kan jeg fortsatt printe 10-15 A4-ark til før det blir tomt. Beste printeren jeg har vært borti. 6912695[/snapback] Takk for svar! Virket som en veldig intressan (Hvordan staver man det ordet tro? ) printer, men er det en nettverksprinter? Hva er prisen? Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Canon IP5200 mangler nettverk, men det har derimot IP5200R som ellers er helt lik. Prisguide: https://prisguiden.no/product.php?productId=35988 Husk at du kan se alle skriverne i prisguiden med nettverk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå