Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Virtuelt LAN over internett

Anbefalte innlegg

Mulig topic her ble veldig missvisende, så skal prøve å forklare:

Altså, jeg mener jeg var borti muligheten for å spille multiplayerspill over internett, via LAN modus i spillet.

Kort fortalt, lure windows til å tro at man er i LAN mens man egentlig sitter på hver sin kant av norge..

Her er noe jeg fant ang akkurat dette spillet(Need for speed underground 2):

http://www.csc.liv.ac.uk/~greg/nfsu2relay.html

Men jeg tenkte mer generelt også... Noen som kjenner til dette? Og/eller har prøvd overnevnte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pessimisten: Takker, det der kunne jo se ut til å være det jeg er ute etter? :) Skal ivertfall teste det ut når jeg har forsøkspersonen klar!

Lomz: Tja, mulig det er akkurat det jeg tenker på... Planen var ivertfall å kunne spille diverse LAN spill over internett istedet for å faktisk være i fysiskt nettverk med hverandre..

Lenke til kommentar
Pessimisten: Takker, det der kunne jo se ut til å være det jeg er ute etter? :) Skal ivertfall teste det ut når jeg har forsøkspersonen klar!

Lomz: Tja, mulig det er akkurat det jeg tenker på... Planen var ivertfall å kunne spille diverse LAN spill over internett istedet for å faktisk være i fysiskt nettverk med hverandre..

6910099[/snapback]

Pessimisten og jeg tenkte faktisk på det samme, han rakk bare å komme med løsningen også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...