Solid Edge Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Min Moder og min Søster trenger hver sin bærbar PC. og siden jeg har null peiling angående bærbar PC og CPU typer GPU og RAM så overlater jeg noe av oppgaven til dere på forumet Min Mor's PC Budsjett: 14000,- Info: - Skal brukes i jobb og fritid. - 17" - må ha trådløs nettverk. Et raskt et, 54mbps eller evt. 108mbps - mulighet for tilkobling av bedre/større skjerm. - XP professional. - Blåtann - go plass til video og bilder + "jobbfiler" - rask maskin... - go skjermkvalitet.... - DVD brenner... - må ha vanlig nettverkstilkobling, 10\100\1000 Min søster's PC Budsjett: 8000-10000,- Info: - skal brukes til Skole og fritid - fritid vil si: blink,msn,musikk og film.... - må ha trådløs nettverk. Et raskt et, 54mbps eller evt. 108mbps - mulighet for tilkobling av bedre/større skjerm. - XP professional. - Blåtann - go plass til video og bilder + "skolefiler" - rask maskin... - go skjermkvalitet.... - DVD brenner... - må ha vanlig nettverkstilkobling, 10\100\1000 kom ikke på noe mer å skrive på spesifikkasjonene... spør hvis det er noe dere lurer på håper noen kan hjelpe meg..... takk på forhånd for all respons Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Her er to forslag til pcer: HP Pavilion dv9074 10354 kr 17" skjerm. Asus A6T 9098 kr for god konfigurasjon. 15,4" skjerm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
exhalibur Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) hei, dette er ein maskin som kaskje kan funke til begge, er litt over budgetet til syster di, men under mor di sitt budget (11 649,- inkl.mva), http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:924977;c:36159 Bruker den sjøl, er veldig fornøyd, går stille og blir ikkje noe spesielt varm. exhalibur Endret 22. september 2006 av exhalibur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå