Gå til innhold

Første info om Far Cry Vengeance til Wii

TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men dette spillet finnes jo allerede til Xbox (og PS2?). Finnes ingen grunn til at grafikken skal bli så mye dårligere når det portes over hvis Wii er kraftigere enn Xbox som de påstår. Er jo ikke slik at de lager grafikken på nytt.

6913064[/snapback]

Fordi Cryengine i sin helhet er basert på shadere, noe Wii ikke har full støtte for. De kan bli emulert til en viss grad, men Xbox gjør dette direkte fra GPU. Og fokuset på spillet er heller ikke grafikken, det er kontrollen.

Lurer på når folk skal få det inn at Wii ikke er ment å presse grafikken til nye grenser.

Lenke til kommentar
Nå forventer jeg ikke at wii skal pushe grenser når det gjelder grafikk, men jeg synes absolutt den burde kunne måle seg med hva xbox1 klarer.

6913812[/snapback]

Wii har spill som ser mye bedre ut enn noe Xbox-spill, så selfølgelig er Wii kraftigere enn Xbox.

6913851[/snapback]

Selvfølgelig er den det, men når man ser på grafikken på dette spillet (som har dårligere grafikk enn både XBOX- og PC-utgaven) er det forståelig at folk tror at den er svakere enn XBOX.

Lenke til kommentar
Synes dette her ikke var bra i det heletatt i forhold til hva vi har sett.

Red Steel og ikke minst Zelda har MYE bedre grafikk.

Rart de skal fortsette å melke farcry

6910119[/snapback]

Nå er jo faktisk Red Steel basert på unreal motoren så jeg tror det spillet vil ha et lite forsprang på alt grafisk på Wii.

Men grafikken til crysis motoren har jo vært veldig imponerende før, så dette var vel skuffende bilder i seg selv. Men vi får virkelig se det når det kommer ut, så håper det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Synes dette her ikke var bra i det heletatt i forhold til hva vi har sett.

Red Steel og ikke minst Zelda har MYE bedre grafikk.

Rart de skal fortsette å melke farcry

6910119[/snapback]

Nå er jo faktisk Red Steel basert på unreal motoren så jeg tror det spillet vil ha et lite forsprang på alt grafisk på Wii.

Men grafikken til crysis motoren har jo vært veldig imponerende før, så dette var vel skuffende bilder i seg selv. Men vi får virkelig se det når det kommer ut, så håper det blir bedre :)

6914647[/snapback]

Far Cry på Wii, er basert på CryENGINE 1, ikke CryENGINE 2.

Lenke til kommentar
Fulstendig klar over det men tingen er at Red Steel kjører på en modifisert versjon av unreal engine 3, så det skal litt til å slå den grafikken med det første.

6914908[/snapback]

Unreal Engine 2.5.

6914915[/snapback]

The associate producer of Red Steel Jean-Baptiste Duval, said in an interview with Australian video game magazine Hyper that the game runs on a modified Unreal Engine 3. He said that much of the Ubisoft staff had worked on the engine and knew its strengths and weakness.

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Steel

Lenke til kommentar
Ja dette så jævlig ut, men Far cry har vel aldri sett bra ut på konsoll. Xbox 360 versjonen er utrolig gtusom også, med gammeldgs pc grafikk og et gameplay hvor det virker som verden snurrer rundt deg.

6914740[/snapback]

360 versjonen av Far Cry er bare en litt oppgradert versjon av den til XBox1, begge er ser dårligere ut enn PC versjonen på fullt med nyeste patch som støtter HDR belysning. Dessuten ser vel ikke pc versjonen av Far Cry så gammeldags ut enda, da den var en av de første spillene på den nyere bølgen med FPS spill som HL2, Doom3 osv, alle med støtte for poly-bumbmapping.

Lenke til kommentar
Jeg tviler bare mer og mer på Wii er kraftigere enn Xbox.

Hvordan kan du tvile "mer og mer", når til og med GameCube hadde penere grafikk enn Xbox? At dette spillet ser elendig ut betyr ikke at dette er det ypperste Wii har å by på

Ærlig talt, men slike usaklige og tåpelige utsagn som du kommer med her er ikke brukendes til annet enn å starte flamewars. Skjerpings.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja det er jo klart det,men er likevel litt kjedelig å sitte med ein grøtblandig i fohold til tidligere versjoner på xbox f.eks.

7092917[/snapback]

Vel er det noe jeg personlig har lært så er det at en ikke kan dømme et spill/maskin etter et bilde. Husker første gang jeg så bilder av World of Warcraft og jeg synes det så ut som noe som ble laget for 6 år siden eller noe.

Bilder av WOW ser jo egentlig ikke noe bra ut i det hele tatt...men vi som spiller det vet at det ser nydelig ut. Så en må neste se det i action for å få et korrekt inntrykk.

Jeg er ikke fan av Nintendo og synes Wii ser litt svak ut..men det med kontrollerne er en våt drøm for mange ink meg. Bare tenk å vifte med begge armene og tømme magasinene i pistolene.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...