levlex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Lurer du på hvordan Zune fungerer? Her er videoene som forklarer det meste. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Steike for et produkt. Hadde det vært en mobil også hadde jeg handlet.....eller kanskje jeg skal slå til likevel. Det gjenstår å høre lyden og info om hvilke begrensninger den har. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Syns reklamefilmen var så som så.. Skjønte ikke helt hva de fuglene hadde med "Zune" å gjøre. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Spilleren var utrolig mye penere på videoen enn på bilder. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Likte ikke at de i salen skulle få en Zune. Vil ha Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34523 http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34478 utrolig at folk biter så lett på hyping av søppel, sauer! fra doom9.org Funny thing about Zune: it does not support Microsoft's current DRM and Microsoft's Zune architect sort of suggests using tools to rip your DVDs to get video onto your Zune. In the meantime, Microsoft's anti piracy operation is sending out cease and desist letters to sites hosting FairUse4WM - but it's exactly the tool you need to get your existing DRM'ed songs onto your brand new Zune. Of course, studios just love the idea of selling you the same song again with a different DRM. å vil ha en slik en = forbrukerzombier Endret 21. september 2006 av mandela Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hvorfor i hælvete skal de kvinnfolka der få den? sånt er irriterende.. MEG ha Lenke til kommentar
OleViggo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 er det noen som vet hvordan du legger sangene og sånt inn på zune, om det er sånn som med itunes, eller om det er som en ekstern hd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg