H&Dfanatic Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Lurer på om dere kan hjelpe meg med å finne en kabel jeg trenger for å få til anlegget mitt Situasjonen er som følger: i den ene enden av trenger jeg en 3.5 jack optisk kabel utgang (rund) mens i den andre enden hvor min dekoder sitter trenger jeg en standard utgang (optisk, nesten firkanta greie) altså en kabel med to forskjellige utganger? hva kaller man det? Hvor kan jeg skaffe det? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ene enden med en av disse? Og den andre slik? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Regner med du mener en optisk kabel med mini TOSLink i ene enden og vanlig TOSLink i andre: Har du vært på vanlige elektroforettninger (elkjøp, expert, osv.) å sett? Etter ett søk på prisguiden, ser det i hvertfall ut som hpx.no har (ser skikkelig jalla ut). Og Databutikken.com har. (Monster Cable) Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Takker så mye det nederste er akkurat di jeg trenger...... jeg har ikke fått tid til å sjekke noe annet siden jeg fikk dekoderen idag.. Endret 21. september 2006 av H&Dfanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå