DE1 Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Heisann! Synes det var veldig dumt at Hvor sitter du på HW-LAN tråden ble stengt. Kjekt å ha. Noen som kan åpne den igjen? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 det var nok en grunn til at den ble stengt. og grunnen står i tråden hvis du leser litt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Hvordan får du trykt ut det? Jeg henviser til en tråd som er stengt. Selvfølgelig har jeg lest den ble stengt.. Jeg ber om en ny sjangs jeg, om du leser litt. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Tråden er og blir en teller tråd, egentlig ikke bruk for den. Lag heller en "Hvorfor komme å besøke meg på HW-Lan" tråd Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Tråden er og blir en teller tråd, egentlig ikke bruk for den. Lag heller en "Hvorfor komme å besøke meg på HW-Lan" tråd 6912957[/snapback] Uenig. Ganske praktisk å vite hvor folk sitter hen. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Det går ann å spørre via PM, eller kansje i denne tråden. Unsjyld meg for å kansje virke litt spydig og frekk, jeg skylder på Pointer og mangel på søvn. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 offtopic: pointer var skummelt avhengihetsskapende. ontopic: må egentlig si meg enig med Dag-erik, jeg synes det hadde vert greit å vite hvor folk sitter hen jeg... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Derfor åpnet jeg denne tråden! Takk for inspirasjon, Patrik! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvorfor ikke bare bruke IRC? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis man er uenig i hvorfor en thread blir stengt så tar man det opp med moderatoren som stengte threaden og ikke oppretter en thread om hvorfor den andre ble stengt. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg