Pricks Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Merkelig hvordan kvaliteten blir dårligere og dårligere etter hvert som tiden går... Joda, dette ser bra ut, men det er IKKE dette vi så sist. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vi har ikke sett ingame gameplay før? Lurer på hva du så sist jeg . Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det alle skrøt av at var "in-game" og greier. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 En link hadde ikke vært dumt, Pricks Birger Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det alle skrøt av at var "in-game" og greier. 6929130[/snapback] Det var jo in-game grafikk. Men det var cutscenes, noko som betyr at alle animasjonane osv. var scripta. Så det ser naturleg nok ikkje heilt på høgde ut når ein viser gameplay. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det alle skrøt av at var "in-game" og greier. 6929130[/snapback] Er forskjell på In-Game gameplay og Cut-Scenes min venn . Cut-scenes i MGS ser alltid jævli mye bedre ut enn selve spillinga..jeg spiller selv i dag mgs3 - og en del av cutscenene der er så bra lagd med effekter o.l. at det imponerer meg voldsomt . Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nordoelum, se på videoene fra E3. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ja? De er cutscenes. Det vi ser i dag er hovedsaklig gameplay. Cutscenene som er med i dag ser like fete ut som før - bare litt mindre action i de. Uansett - historie og gameplay er viktigst i MGS. Jeg driter i om grafikken ikke er bedre enn på PS2 - jeg vil vite mer om historien i denne sagaen Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Uansett hvor bra et spill ser ut, så er det alltid enn eller annen som skal klage. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 og så drar vi ikke inn andre spill her. Et innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ser veldig bra ut MGS4 og Motorstorm er grunnen til at jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe en PS3. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hentet ned extended trailer fra IGN, 1280x720, 1GB. 15 minutter. Spør du meg så er det ingen tvil om at alt som vises i den er in-engine (nå er det vel ikke lenger noen som tviler på det heller, kanskje...), og grafikken er mer enn bra nok, man ser noe aliasing og blurry textures, men det er generelt veldig bra modeller og animasjoner. Men det beste er stemningen, lys, skygger... Synd gameplay i disse spillene ikke er like rått som historien og in-game sekvensene. Endret 24. september 2006 av BTK Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Forstår meg ikke på folk som bedårer 1eren. Spillet er kort og har langt mindre drama og spenning, enn hva 2eren har. Genialt spill, for all del, men langt ifra like bra som 2eren. Det jeg har obsververt, er at personer som ikke liker 2eren vanligvis ikke har satt seg inn i handlingen og syntes spillets handling blir for "komplisert" og forvirrende. Det virker heller ikke som de oppfatter alle de filosofiske aspektene ved spillet heller. En annen faktor som kanskje gjør at 2eren ikke faller i smak, er at 1eren var det spillet de spilte først. Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv. 6917716[/snapback] Like uforståelig som at du kalle folk dumme kansje? MGS var i sin tid ein sensasjon av eit spill, MGS2 er utrolig bra det også,fantastisk faktisk. Men det satta ikkje samme spor i meg som når MGS til PSX kom. Uansett har folk ulike oppfattninger, så den kommentren din at folk er dumme viser egentlig kor landet ligger for din del. 6922270[/snapback] Akkurat den siste kommentaren var rettet mot de som kaller spillet dårlig fordi de de finner handlingen for "komplisert" og forvirrende. Om du ikke setter pris på de ideer og filosofiske konsepter som kommer fram i 2eren, respekterer jeg det fullt ut. Men å dømme noe du ikke forstår, eller ikke har opplevd, er bare noe en dum person gjør. Og som sagt, jeg har observert personer som uttaler seg på slikt grunnlag. Forstår meg ikke på folk som bedårer 1eren. Spillet er kort og har langt mindre drama og spenning, enn hva 2eren har. Genialt spill, for all del, men langt ifra like bra som 2eren. Det jeg har obsververt, er at personer som ikke liker 2eren vanligvis ikke har satt seg inn i handlingen og syntes spillets handling blir for "komplisert" og forvirrende. Det virker heller ikke som de oppfatter alle de filosofiske aspektene ved spillet heller. En annen faktor som kanskje gjør at 2eren ikke faller i smak, er at 1eren var det spillet de spilte først. Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv. 6917716[/snapback] Jeg har bare spilt 2'ern (sons of liberty ellernoe), og for meg var det en slitsom tåreperse uten like. Spillet hadde vært langt bedre hvis de bare hadde kutta ut historien, synes nå jeg. Ble slitsomt å bli avbrutt hvert femte minutt av lange filmsekvenser med papegøyer som flakser rundt til mega-selvhøytidelig musikk. 6922300[/snapback] Kan du ikke da bare holde deg til CS eller noe? Skal spill bare være en interaktiv opplevese? Om du syntes MGS2 har for mange lange sekvenser sekvenser, så kan du vel bare skippe dem? Spoler du fram til hver eneste action-scene hver gang du ser en film? Du får sutre så mye du vil, vi andre krever faktisk mer enn bare interaktiv underholdning og vil også se innhold som går på handling, dialoger osv. Forstår virkelig ikke problemstillingen din i det hele tatt. Endret 26. september 2006 av Looper87 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 No blei det meget uklart kem du retet dine kommentarer mot i og med den rotete quotinga di. bare for å ha mitt på det tørre så ber eg deg lese innlegget mitt igjen,og få med deg at eg elsket Sons Of Liberty. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hehe, ble litt feil med siteringen ja. bare for å ha mitt på det tørre så ber eg deg lese innlegget mitt igjen,og få med deg at eg elsket Sons Of Liberty. 6945571[/snapback] Ja, det leste jeg før jeg skrev innlegget. Skrev på generelt grunnlag. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 syns det ser jævlig bra ut jeg. gameplay grafikken og cut-senes grafikken pleiier allttid være nesten identiske i alle Mgs spillene så hvorfor ikke i mgs4 heller. + har fortsatt over 1 år på og utvilke seg !! fikser de animasjonene så blir det knall . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 syns det ser jævlig bra ut jeg. gameplay grafikken og cut-senes grafikken pleiier allttid være nesten identiske i alle Mgs spillene så hvorfor ikke i mgs4 heller.+ har fortsatt over 1 år på og utvilke seg !! fikser de animasjonene så blir det knall . 6946450[/snapback] Det der er egentlig riv ruskende galt. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 syns det ser jævlig bra ut jeg. gameplay grafikken og cut-senes grafikken pleiier allttid være nesten identiske i alle Mgs spillene så hvorfor ikke i mgs4 heller.+ har fortsatt over 1 år på og utvilke seg !! fikser de animasjonene så blir det knall . 6946450[/snapback] Det der er egentlig riv ruskende galt. 6946468[/snapback] hva mener du ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 MGS sekvensene er fantastisk laget og alt ser skikkelig omba ut. Men det ser aldri så bra ut når man spiller,opplagt nok. Og det er jo denne traileren eit godt eksempel på. Men det har alltid sett bra ut ja Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Ja? De er cutscenes. Det vi ser i dag er hovedsaklig gameplay. Cutscenene som er med i dag ser like fete ut som før - bare litt mindre action i de. Uansett - historie og gameplay er viktigst i MGS. Jeg driter i om grafikken ikke er bedre enn på PS2 - jeg vil vite mer om historien i denne sagaen 6929344[/snapback] Enig der, det er virkelig ikke et spill i mitt hjerte som har bedre historie enn MGS-serien, jeg har rundet MGS 1 på PSX sikkert 30 ganger, kun for å få med 100% av historien. jeg har planlagt å finne det frem igjen imorgen, for å så runde det igjen. Etter det blir det MGS 2, har rundet dette spillet nøyaktig 17 ganger. Blir aldri lei! Kjøpte en PS2 kun for å spille MGS 3, helt klart verdt det! Den eneste grunnen til at jeg vil ha PS3 er pga. MGS 4, å ja, jeg synes det er verdt å betale 6000 kroner for dette spillet. Endret 26. september 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå