Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 ingame gameplay video. PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Spørs vell om det ikke er "far og sønn" vi ser.. Slik jeg forstår det, spiller vi ikke så langt etter at mgs2 slutter..

6916797[/snapback]

Kan kanskje stemme, han lignet jo en del, men synes det var noen ulikheter også. Men så syntes jeg hørte et kremt/stønn fra han i beste David Hayter-stil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår meg ikke på folk som bedårer 1eren. Spillet er kort og har langt mindre drama og spenning, enn hva 2eren har. Genialt spill, for all del, men langt ifra like bra som 2eren.

Det jeg har obsververt, er at personer som ikke liker 2eren vanligvis ikke har satt seg inn i handlingen og syntes spillets handling blir for "komplisert" og forvirrende. Det virker heller ikke som de oppfatter alle de filosofiske aspektene ved spillet heller. En annen faktor som kanskje gjør at 2eren ikke faller i smak, er at 1eren var det spillet de spilte først.

Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv. :thumbup:

Lenke til kommentar

For all del, eg hadde stor sans for 2`aren. Men heilt på slutten når du var inne i Arsenal Gear og før den siste kampen mot Solidus vart det for mykje av det gode i mi meining. Veldig god vendig med at heile spelet på ein måte var eit "prosjekt" basert på hendelsane på Shadow Moses, men at patriots var døde og Colonelen var eit dataprogram var som sagt, litt mykje.

Lenke til kommentar

Som sagt, vis jeg skulle ha tippa, så det var begge "snake`ene" vi så.. Han gamle er "big boss" som vi spiller i MGS 3, og han unge som ble skapt av big boss, som vi spiller i MGS 1 og 2.. Det er hvertfall veldig typisk MGS å ha med store overraskelser i spillende sine.. føler disse spilla er di eneste som har fått meg til å gruble og gitt meg en "aha" opplevelse.. :p Uansett, blir spennende dette! :D

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Som sagt, vis jeg skulle ha tippa, så det var begge "snake`ene" vi så.. Han gamle er "big boss" som vi spiller i MGS 3, og han unge som ble skapt av big boss, som vi spiller i MGS 1 og 2.. Det er hvertfall veldig typisk MGS å ha med store overraskelser i spillende sine.. føler disse spilla er di eneste som har fått meg til å gruble og gitt meg en "aha" opplevelse.. :p Uansett, blir spennende dette! :D

6917773[/snapback]

Tviler på Big Boss lever. Uansett, så har han ikke syn på høyre auge (Big Boss), mens Snake i MGS4 har!

Lenke til kommentar

Er det så stor forskjell på stor og liten S da?! samme betydning. MGS kommer til å levere og gi folk hakeslepp når det kommer og for å lade opp så anbefaler jeg folk til å skaffe seg: Metal Gear: Portabel Ops som har historie seks år etter Snake Eater og ikke minst Metal Gear: Digital Graphical Novel. NB: Begge er på PSP, men dette gjør historien mer solid og du får vite mer av det som er ikke er forklart.

Lenke til kommentar
Forstår meg ikke på folk som bedårer 1eren. Spillet er kort og har langt mindre drama og spenning, enn hva 2eren har. Genialt spill, for all del, men langt ifra like bra som 2eren.

Det jeg har obsververt, er at personer som ikke liker 2eren vanligvis ikke har satt seg inn i handlingen og syntes spillets handling blir for "komplisert" og forvirrende. Det virker heller ikke som de oppfatter alle de filosofiske aspektene ved spillet heller. En annen faktor som kanskje gjør at 2eren ikke faller i smak, er at 1eren var det spillet de spilte først.

Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv.  :thumbup:

6917716[/snapback]

Like uforståelig som at du kalle folk dumme kansje?

MGS var i sin tid ein sensasjon av eit spill, MGS2 er utrolig bra det også,fantastisk faktisk. Men det satta ikkje samme spor i meg som når MGS til PSX kom.

Uansett har folk ulike oppfattninger, så den kommentren din at folk er dumme viser egentlig kor landet ligger for din del.

Lenke til kommentar

Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv.  :thumbup:

6917716[/snapback]

Jeg har bare spilt 2'ern (sons of liberty ellernoe), og for meg var det en slitsom tåreperse uten like. Spillet hadde vært langt bedre hvis de bare hadde kutta ut historien, synes nå jeg. Ble slitsomt å bli avbrutt hvert femte minutt av lange filmsekvenser med papegøyer som flakser rundt til mega-selvhøytidelig musikk.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...