Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spørs vell om det ikke er "far og sønn" vi ser.. Slik jeg forstår det, spiller vi ikke så langt etter at mgs2 slutter.. 6916797[/snapback] Kan kanskje stemme, han lignet jo en del, men synes det var noen ulikheter også. Men så syntes jeg hørte et kremt/stønn fra han i beste David Hayter-stil... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Folk kan si hva de vil om at animasjonene ikke er helt 100% osv osv i trailerne til dette spillet, men jeg er hvertfall mer i ekstase enn noen gang. Den siste traileren der ga meg tilbake den skikkelig gode Metal Gear-følelsen Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Samme her. Med eit heilt år til i utvikling kjem MGS 4 til å bli det ultimate metal gear-spelet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Samme her. Med eit heilt år til i utvikling kjem MGS 4 til å bli det ultimate metal gear-spelet. 6917389[/snapback] Tviler på det vil overgå MGS til PSX Men det er min meining da seff Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er einig i at det skal mykje til. Det spelet står fortsatt som det beste i serien i mi meining, framfor både 2`aren og 3`aren. Men ei avslutning av heile MGS-sagaen må verte noko heilt utanom det vanleg trur eg. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Forstår meg ikke på folk som bedårer 1eren. Spillet er kort og har langt mindre drama og spenning, enn hva 2eren har. Genialt spill, for all del, men langt ifra like bra som 2eren. Det jeg har obsververt, er at personer som ikke liker 2eren vanligvis ikke har satt seg inn i handlingen og syntes spillets handling blir for "komplisert" og forvirrende. Det virker heller ikke som de oppfatter alle de filosofiske aspektene ved spillet heller. En annen faktor som kanskje gjør at 2eren ikke faller i smak, er at 1eren var det spillet de spilte først. Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 For all del, eg hadde stor sans for 2`aren. Men heilt på slutten når du var inne i Arsenal Gear og før den siste kampen mot Solidus vart det for mykje av det gode i mi meining. Veldig god vendig med at heile spelet på ein måte var eit "prosjekt" basert på hendelsane på Shadow Moses, men at patriots var døde og Colonelen var eit dataprogram var som sagt, litt mykje. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Som sagt, vis jeg skulle ha tippa, så det var begge "snake`ene" vi så.. Han gamle er "big boss" som vi spiller i MGS 3, og han unge som ble skapt av big boss, som vi spiller i MGS 1 og 2.. Det er hvertfall veldig typisk MGS å ha med store overraskelser i spillende sine.. føler disse spilla er di eneste som har fått meg til å gruble og gitt meg en "aha" opplevelse.. Uansett, blir spennende dette! Endret 22. september 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Som sagt, vis jeg skulle ha tippa, så det var begge "snake`ene" vi så.. Han gamle er "big boss" som vi spiller i MGS 3, og han unge som ble skapt av big boss, som vi spiller i MGS 1 og 2.. Det er hvertfall veldig typisk MGS å ha med store overraskelser i spillende sine.. føler disse spilla er di eneste som har fått meg til å gruble og gitt meg en "aha" opplevelse.. Uansett, blir spennende dette! 6917773[/snapback] Tviler på Big Boss lever. Uansett, så har han ikke syn på høyre auge (Big Boss), mens Snake i MGS4 har! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Stemme samt at Solid Snake (MGS, MGS2 og MGS4) drepte Big Boss. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Men di aller første klippene fra mgs4 ser vi jo en gammel snake med en "high-tech" øyelapp på venstre øye da.. kan jo ver noe annet, så det stemmer vell godt som dere sier.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har en link til HD gameplay videoen? Birger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Den "øyelappen" er et hjepemiddel. Ikke en øyelapp. Han bruker den til å se spesielle ting hvis dere ser GC traileren. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 WangenPs3, heter det ikke PS3 OT: Hvis MGS4 er en bra tittel, kanskje det blir PS3 med tiden. Birger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det så stor forskjell på stor og liten S da?! samme betydning. MGS kommer til å levere og gi folk hakeslepp når det kommer og for å lade opp så anbefaler jeg folk til å skaffe seg: Metal Gear: Portabel Ops som har historie seks år etter Snake Eater og ikke minst Metal Gear: Digital Graphical Novel. NB: Begge er på PSP, men dette gjør historien mer solid og du får vite mer av det som er ikke er forklart. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Digitla Graphic Novel er eg halvvegs igjennom. Glimrande teikningar! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Forstår meg ikke på folk som bedårer 1eren. Spillet er kort og har langt mindre drama og spenning, enn hva 2eren har. Genialt spill, for all del, men langt ifra like bra som 2eren. Det jeg har obsververt, er at personer som ikke liker 2eren vanligvis ikke har satt seg inn i handlingen og syntes spillets handling blir for "komplisert" og forvirrende. Det virker heller ikke som de oppfatter alle de filosofiske aspektene ved spillet heller. En annen faktor som kanskje gjør at 2eren ikke faller i smak, er at 1eren var det spillet de spilte først. Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv. 6917716[/snapback] Like uforståelig som at du kalle folk dumme kansje? MGS var i sin tid ein sensasjon av eit spill, MGS2 er utrolig bra det også,fantastisk faktisk. Men det satta ikkje samme spor i meg som når MGS til PSX kom. Uansett har folk ulike oppfattninger, så den kommentren din at folk er dumme viser egentlig kor landet ligger for din del. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Forstår meg ikke på folk som bedårer 1eren. Spillet er kort og har langt mindre drama og spenning, enn hva 2eren har. Genialt spill, for all del, men langt ifra like bra som 2eren. Det jeg har obsververt, er at personer som ikke liker 2eren vanligvis ikke har satt seg inn i handlingen og syntes spillets handling blir for "komplisert" og forvirrende. Det virker heller ikke som de oppfatter alle de filosofiske aspektene ved spillet heller. En annen faktor som kanskje gjør at 2eren ikke faller i smak, er at 1eren var det spillet de spilte først. Vel, hvis du er dum, ikke skyld på spillet, skyld på deg selv. 6917716[/snapback] Jeg har bare spilt 2'ern (sons of liberty ellernoe), og for meg var det en slitsom tåreperse uten like. Spillet hadde vært langt bedre hvis de bare hadde kutta ut historien, synes nå jeg. Ble slitsomt å bli avbrutt hvert femte minutt av lange filmsekvenser med papegøyer som flakser rundt til mega-selvhøytidelig musikk. Endret 23. september 2006 av arnegn Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Spillet hadde vært langt bedre hvis de bare hadde kutta ut historien, synes nå jeg. 6922300[/snapback] ...da er det ikke no mgs lenger men joa, kan skjønne at folk synes det er litt vel mye avbrytelser i mgs2. selv digger jeg det da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Herr har vi nedlastbar trailer . I høy kvalitet, må vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå