Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 ingame gameplay video. PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel også Halo 2 leverte vel forbedret grafikk på karakterer etc, under sekvensene. For det ser jo pokker meg meget bra ut også i dag.

6910409[/snapback]

Det er jeg uenig i. Sekvensene i Halo er nøyaktig slik gameplayet er

6910445[/snapback]

Og gameplayet er dårlig? Er sinnsykt bra grafikk til å være en gammel Xbox. Tenk hva bungie kan gjøre med spillet etter noen år med X360 ihus.

Birger :)

Lenke til kommentar
Vel også Halo 2 leverte vel forbedret grafikk på karakterer etc, under sekvensene. For det ser jo pokker meg meget bra ut også i dag.

6910409[/snapback]

Det er jeg uenig i. Sekvensene i Halo er nøyaktig slik gameplayet er

6910445[/snapback]

Øøøø.

Karakterene ser bedre ut i sekvenser enn dem gjør in-game.

Edit: Eg sier Halo 2. Ka Halo 3 angår har vi ikkje peiling. Men det vil uten tvil se lekkert som fy ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Og gameplayet er dårlig? Er sinnsykt bra grafikk til å være en gammel Xbox. Tenk hva bungie kan gjøre med spillet etter noen år med X360 ihus.

Birger :)

6910470[/snapback]

Ikke uenig at gameplayet er dårlig hehe.

Jeg pisser nesten i buksa når jeg tenker på hva bungie kan få ut av X360. Det må bli helt rått.

GoW blir vel heller ikke dårlig. Når kommer det spillet ut?

Lenke til kommentar

17. November vel? Ein kjend dato etter kvart :p .

Einig med avanore her; grafikken i Halo kjem nok til å sjå lik ut som den i videoen sidan den var kjørt med spelmotoren. I sekvensar kan du jo scripte animasjonar og andre effektar og få det til å sjå betre ut. Men grafikken, den er kjørt av samme motor i gameplayet og cutscenes. Difor er det alle desse spela som kje ut i 2007; Halo, Gran Turismo, FF XIII, MGS4 osv. kjem til å sjå rett og slepp spektakulære ut :) .

Lenke til kommentar
Altså, alle videoane til MGS 4 har vore i realtime med grafikkmotoren. I motsetning til denne har me derimot sett desse i god kvalitet og HD. Når HD-versjonen kjem vert det nok ein del oppsperra auge. ;)

6910260[/snapback]

Animasjonene og modellene kommer til å være akkurat like...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...