Hossa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Helt klart ikke i nærheten av den første traileren. Animasjonene på noen av figurerene var veldig dårlige. Poly counten var heller ikke så imponerende. Spesielt ikke på de soldatene, med de dårlige animasjonene. 6909864[/snapback] Sånn har MGS alltid vært. Når man spiller så er animasjonene generelt elendige. Kun cut scenes som ser bra ut i disse spillene. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Sånn har MGS alltid vært. Når man spiller så er animasjonene generelt elendige. Kun cut scenes som ser bra ut i disse spillene. 6909882[/snapback] Så cutscenes og selve ingame playet er helt forskjellige mener du? Endret 21. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sånn har MGS alltid vært. Når man spiller så er animasjonene generelt elendige. Kun cut scenes som ser bra ut i disse spillene. 6909882[/snapback] Så cutscenes og selve ingame playet er helt forskjellige mener du? 6909890[/snapback] Slik er det somregel i alle spill. Selv om de filmene vi har sett tidligere er in-engine, så blir ikke in-game slik. Cut-scenesa er jo scriptet på forhånd, noe som gjør at alle animasjoner kan gjøres mye mer realistiske, man trenger ikke tenke på AI, og ikke på fysikk om man ønsker å scripte dette og manuelt. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Avanore, gidd du leggje youtube-versjonane i førsteposten din og fjerne den du har? Betre kvalitet og den andre videoen har meir footage! Blant anna ein metal gear i aksjon! Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Får håpe de fikser animasjonene. De var ikke helt på topp. Endret 21. september 2006 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Avanore, gidd du leggje youtube-versjonane i førsteposten din og fjerne den du har? Betre kvalitet og den andre videoen har meir footage! Blant anna ein metal gear i aksjon! 6909925[/snapback] Ok Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 For meg så det ikke ut som noe av dette var ingame, men en samling prekodet inengine sekvenser. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, var ikke akkurat mye som minnet om ingame... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Ja, var ikke akkurat mye som minnet om ingame... 6909996[/snapback] Er vel ingame når han sniker og ruller på gaten. Nå har jeg ikke spilt så mye MGS, men dette må vel være ingame Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tror man må være fan av serien for å bli revet med at dette. Jeg fikk ikke inntrykk at dette var gameplay, så jo bare rotete ut. Grafikken var grei, men må nok få en HD film for å vurdere den. Og hovedpersonen ser jo helt latterlig ut i MGS4, med det gråe håret og barten Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 vis noen som spiller det... En film av en fyr som løper avgårde og gjør ting er like spennende som å se enhver middels film. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) vis noen som spiller det...En film av en fyr som løper avgårde og gjør ting er like spennende som å se enhver middels film. 6910032[/snapback] Dette blir vel litt feil. Det er atmosfæren og spenningen som gjør at dette spillet er så bra. Hva er splintercell da? "En film av en fyr som løper avgårde og gjør ting er like spennende som å se enhver middels film" Endret 21. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis mgs4 og FF spillene ikke holder,så blir det absolutt ikke noe ps3 på meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis mgs4 og FF spillene ikke holder,så blir det absolutt ikke noe ps3 på meg. 6910125[/snapback] Mye ligger å rulle på de to titlene ja. PS3 har jo eller sikkje så mye å vise til sånn sett. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er vel ingen som seriøst har trodd at de filmene vi har sett før har vært ingame! Slik grafikk kommer nok i PS3 og 360 sin levetid, men ikke nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 In-game,aldri. In-engine, ja Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det er vel ingen som seriøst har trodd at de filmene vi har sett før har vært ingame! Slik grafikk kommer nok i PS3 og 360 sin levetid, men ikke nå. 6910191[/snapback] Vi får se hva GoW leverer Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Altså, alle videoane til MGS 4 har vore i realtime med grafikkmotoren. I motsetning til denne har me derimot sett desse i god kvalitet og HD. Når HD-versjonen kjem vert det nok ein del oppsperra auge. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Altså, alle videoane til MGS 4 har vore i realtime med grafikkmotoren. I motsetning til denne har me derimot sett desse i god kvalitet og HD. Når HD-versjonen kjem vert det nok ein del oppsperra auge. 6910260[/snapback] Derfor jeg gleder meg mye til Halo 3 video. Det er også kun ingame og ofte samme grafikk som gameplay Vi får vel ikke se noe av det da MS satser stort på GoW nå Endret 21. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Vel også Halo 2 leverte vel forbedret grafikk på karakterer etc, under sekvensene. For det ser jo pokker meg meget bra ut også i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå