Hellemyr Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Jeg har en AMD Athlon XP 2500 some jeg klokker litt, jeg har Voltage på 1.800V som alrede er langt over stock, og maskinen blir ustabli hvist jeg ikke setter den høere. Men siden den alrede er godt over stock, kan maskinen ta skade at høy voltage eller bare bli litt varmere? (manskinen ligger på 45 grader, så litt varere kan den bli) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 mer volt = mer varme = mer sjangs for aa svi av cpu 1.8V hoertes meeget mye ut, men det er en stund siden jeg hadde en amd XP CPU. kjoerer 60+% OC paa min opteron 165 (325*9 / 2925) med stock voltage 1.35 mer volt trenger ikke noedvendigvis mene hoyere overklokk... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kjørte før med [email protected] ved 1.95v hadde den på 2.1v ved 2.5ghz til tider oxo..... Den lever enda, men kjøre nå på 1.73v @2,2ghz Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 jeg har opplevd å gå opp på volten for deretter å måtte gå litt ned igjen for å kunne true ut de siste megahertzene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå