Gå til innhold

Hvor mye er min pc verdt?

Anbefalte innlegg

Hei, skal selge pc'n min da jeg trenger en bærbar til skole og jeg ikke trenger en så kraftig pc til mitt bruk. Noen her som kan komme med en god prisantydning?

Spesifikasjonene er som følger:

2x Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024 MB. Kit w/two matched ValueRAM 512MB

XFX GeForce 7900GTX 512MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV, 650/1600Mhz

AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz socket 939 2MB, Boxed m/vifte

Asus A8N-VM CSM, nForce 430+ GeForce 6150, Socket-939

Sony DVD-brenner DWG120AWG IDE OEM DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer) Black

Chieftec BX-03 Medium Tower Sort w/USB/Firewire 400W PSU ATX 2.0,24/20pin

Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ

Det følger med en sort EIZO FlexScan L557 LCD 17", men den kan selges separat.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Skjermkortet alene er jo verdtover 3500 kroner nytt, så det blir jo en del. Men det var altfor lite RAM, 2gb er ett must her. Skriv eneten det i annonsen, eller kjøp en gb til og sett det inn nå.

Ellers tenker jeg ca. 7000+ skjerm- Som kan være en tusenlapp. Ikke mye ihvertfall.

Hva den en gang kostet er etter min mening 99% irrelevant når det gjelder PC, da man kan se akkurat hvilke komponeneter, og nesten nøyaktig hvilken ytelse den har utifra specs. Prisene faller ikke akkurat gjevnt.

Lenke til kommentar
Skjermkortet alene er jo verdtover 3500 kroner nytt, så det blir jo en del. Men det var altfor lite RAM, 2gb er ett must her. Skriv eneten det i annonsen, eller kjøp en gb til og sett det inn nå.

Ellers tenker jeg ca. 7000+ skjerm- Som kan være en tusenlapp. Ikke mye ihvertfall.

Hva den en gang kostet er etter min mening 99% irrelevant når det gjelder PC, da man kan se akkurat hvilke komponeneter, og nesten nøyaktig hvilken ytelse den har utifra specs. Prisene faller ikke akkurat gjevnt.

6909519[/snapback]

Heh, det står 2x, altså er det 2 stk minnebrikker på 1024 mb hver.

Lenke til kommentar
Men det var altfor lite RAM, 2gb er ett must her. Skriv eneten det i annonsen, eller kjøp en gb til og sett det inn nå.

6909519[/snapback]

2x Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024 MB. Kit w/two matched ValueRAM 512MB

6909026[/snapback]

Ser vel ut som han har to sett med 512mb brikker, altså 4x512, med andre ord så er det allerede 2GB ram i den

Lenke til kommentar

Les at denne kategorien har egene regler, og emenfelt skal være deretter som står i reglene. Tråden her ikke forsøkt stengt på noen måte, men det er lagt inn et varsel på dårlig ementittel. se den postet for hva som er et godt emne, alle kommentarer på moderator-innlegg er fjernet og kan taes på PM om det er noe mer.

jeg opperer etter de reglene som er der og emenfeltet som er brukt her, er ikke godt nok.

(Kommenter dette innlegget gjærne og få en advarsel på kjøpet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...