Pc Lynet Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Når jeg prøver å bestille Titan Quest i pund. Får jeg opp dette: Why do I need to review the delivery address? Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses. Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK. Play har tydligvis skifta policy. Allt blir jo dyrere. Og over tollgrensa Nei skifter til amazon.co.uk jeg. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 På min handleliste så steg prisene jevnt over med ca. 8-15%. Ikke de store utslagene, men nok til at jeg heller velger Amazon. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) måtte bestille den alien thx boxen fra play pga prisen likevel + enda to filmer.. Euro ble 508 kroner GBP hadde blitt 468 kroner +, forrige uke kunne jeg ha æøå i leveringsadressen, nå fikk jeg ikke lov..... +, cden jeg fikk i dag hadde et cover i 5+deler, posten er snill gitt... cd'n er feilfri, så jeg bare bytter cover... Endret 22. september 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvis man leser litt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=636161&hl=+play Ser det ut som at selv engelske beboere får det problemet også, og at dette bare er en liten bug i.o.m at de driver med vital updates på play.com og playusa.com. Quote fra andre tråden, et svar på en mail Thank you for your email. We sincerely apologise for the recent problems you have been experiencing with our website. Currently our Technical Support department is in the process of making vital updates to both the Play.com and PlayUSA.com websites and we ask that you please bear with us during these changes. We are of course interested in any customer feedback we may receive therefore we have forwarded your enquiry to the relevant department for their attention. We hope we are able to address any specific issues you may have and we aim to reply to you as soon as possible. We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play Lenke til kommentar
qwert Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ser det ut som at selv engelske beboere får det problemet også, og at dette bare er en liten bug i.o.m at de driver med vital updates på play.com og playusa.com.En bug hvis noen i England får denne beskjeden er det sikkert, men tatt i betraktning den feilmeldingen de gir på siden tviler jeg sterkt på at dette er en bug for oss...There is a problem with your chosen delivery address. Please review this page before continuing. Why do I need to review the delivery address? * Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses. Klarere enn dette kan det knapt bli. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Takker for linken.! ikke sett den tråden før. Håpehåpe det bare er tekninsk trøbbel, men at det skal ta så langt tid å fixe... Få sitte på fingrene å vente..... Lenke til kommentar
ullteppe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Takker for linken.! ikke sett den tråden før. Håpehåpe det bare er tekninsk trøbbel, men at det skal ta så langt tid å fixe... Få sitte på fingrene å vente..... 6926596[/snapback] Well, her er siste nytt de sendte til mei i dag(fikk svar etter 10 minutter !) : Thank you for your email. We can confirm that we have passed your comments onto our management. Unfortunately we are unable to specify a response period as we are currently still in discussion with our Technical Support Department in regards to this new policy. We are aware of the impact the new policy has on our European customers and are very keen to find a solution for this situation. Our technical team are also aware of these issues and are working with us to find an appropriate solution. We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and valued custom. Kind regards Email Support Team Play Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg fikk denne e-posten fra Play.com: Following a recent update to our website we can advise that customersoutside of the UK now need to purchase in Euros. To purchase in Euros you will need to click on the euro flag below your shopping basket. We continue to endeavour to keep play.com as competitive as ever and we will be reviewing the Euros pricing on the site. Bleh... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Varer som ligger i "3 for 15£", kan de gå tilbake til "normalpris" når de har ligget i det tilbudet...? Jeg noterte meg Kill Bill filmene og reservoar dogs som 3stk jeg skulle kjøpe i "3 for 15£" men nå er ikke kill bill med i tilbudet... :/ Lenke til kommentar
qwert Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 We continue to endeavour to keep play.com as competitive as ever and we will be reviewing the Euros pricing on the site. Dette har de nå åpenbart gjort. €-prisingen er justert fra £ * 1.6 (+opprunding) til £ * 1.5. Med dagens kurser utgjør dette under 0.5% prisforskjell. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg oppdaget at de har endret på mange priser... Foreksempel "3 for 15£" koster nå samme i euro som pund.! Dette oppdaget jeg på Torsdagen, vet ikke når det faktisk sjedde... Så virker heldigvis ikke som det er slik at play prøvde å tjene litt mere på salg utenfor UK.. Edit:leif, skylder på alkyler. Endret 1. oktober 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gammel tråd dette.. men hiver et spm her uansett... Vi får bestille musikk og filmer nå ved å velge Euro, men alt annet går ikke.. Prøver å bestille noen plakater, men ikke F! Noen som vet noe/hørt noe? mvh Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Har bestilt flere t-skjorter derfra, så det skulle ikke være noe problem. Hva mener du med at det ikke går? Hvilke eventuelle feilmeldinger vises? EDIT: Nå testet jeg å bestille plakater, og jeg fikk "Can only be delivered to a UK address" jeg også... Selv om jeg hadde byttet til Euro før jeg trykket på "Buy". Får bestilt klær, DVDer, bøker osv... Endret 5. juni 2007 av Caze Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kanskje det er innført restriksjoner på salg av plakater ut av UK :S HVEM VET!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå