conspiracy Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Rakk å ta noen bilder av en sommerfugl, ble et kjedelig bilde egentlig, men jeg likte det også på en måte. Noen forslag til annen etterbehandling og bildevinkel? Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis selve sommerfuglen hadde vært skarpere og mer i fokus ville dette bildet blitt bra! Alt for mange insektbilder har for mange forstyrrende elementer i bakgrunnen, men det har du jo ikke akkurat på dette bildet! Bildevinkelen var bra, da den bør vise vingene på en sommerfugl. Prøv å øke skarpheten litt, spesielt (helst) på sommerfuglen. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Hvis selve sommerfuglen hadde vært skarpere og mer i fokus ville dette bildet blitt bra! Alt for mange insektbilder har for mange forstyrrende elementer i bakgrunnen, men det har du jo ikke akkurat på dette bildet! Bildevinkelen var bra, da den bør vise vingene på en sommerfugl. Prøv å øke skarpheten litt, spesielt (helst) på sommerfuglen. 6909456[/snapback] Takk for svar, var egentlig redd for å øke skarpheten for mye, men får prøve meg mer frem, og se det an hvor langt jeg kan gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå