Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vist partneren ikke kan bli befruktet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror seriøst jeg ville snakket med partneren min om kunstig befruktning og sånt.

Fordi. Jeg mener. Uhm.

Jeg vil ha barn, det er jo klart.

Men om personen jeg vil ha barn med ikke kunne få barn, tror jeg jeg virkelig ville tenkt på kunstig befruktning.

Og/eller adopsjon.

Lenke til kommentar
Adopsjon selvsagt. Uten det hadde jeg sittet laget biler for Daewoo i Sør korea nå!..

(ok, realisitisk sett hadde jeg vært en 1337 WoW grinder og Starcraft mester :p )

6912736[/snapback]

Vet ikke om det var et argument FOR adopsjon eller mot :hmm:

Btw, kan jeg få kjøpe litt gull av deg billig?? :dribble:

Spøk til side. Er klart for adopsjon, men realistisk sett ville nok madammen ønsket å prøve prøverør først tror jeg, og en slik situasjon er noe jeg er helt sikker på at vi ville ha kommet gjennom sammen.

Lenke til kommentar

Hvis jeg en vakker dag finner den rette mann, og han kan ikke befrukte meg, ville jeg selvfølgelig følt det som en nedtur. Sitter der med en helt herlig mann, herlig forhold og hva kunne ikke vært bedre enn en liten hyrdestund som attpåtil gir oss et siklende knøtt? Nei, ville nok blitt veldig veldig lei meg, men vi hadde nok ordnet oss med et annet alternativ.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg ville slitt litt med å akseptere at mine gener ikke hadde vært i et barn jeg skulle kalt for sønn/datter ved evt. adopsjon, vet ikke helt hvorfor, men affal... :p

6913057[/snapback]

Ærlig sak det. Tror mange ville følt det slik. Jeg tror det ville gått fint for min del.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg ville slitt litt med å akseptere at mine gener ikke hadde vært i et barn jeg skulle kalt for sønn/datter ved evt. adopsjon, vet ikke helt hvorfor, men affal... :p

6913057[/snapback]

Jeg har det på nøyaktig samme måten selv. Faktisk så betyr det så mye for meg at dersom jeg, eller min tilkommende, skulle være ufruktbar så ville jeg ikke hatt barn i det hele tatt.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Hadde syntes det var trist for den personen... Må være kjipt å vite man ikke kan få barn eller lage sine egne. Seff finnes det mange gode alternativer der ute. Men tror det er litt sårt for de som ikke kan få egne barn.

6920035[/snapback]

Det samme tenker jeg; partneren har det nok mye verre enn meg hvis hun er årsaken til det og vet det selv. Jeg ville aldri klandret noen for noe sånt, men det er sikkert noen som føler at de ikke strekker til hvis de ikke er fruktbare.

Jeg har lyst å adoptere likevel.

Lenke til kommentar

Hadde tatt det veldig tung til å begynne med tror eg. Men hadde jeg hatt en litt forståelsefull mann så hadde jo det hjulpet på. Med tiden hadde det nok blitt lettere og jeg hadde sett på andre alternativer. Men tror det hadde vært ekstra vondt for meg som er jente vist jeg ikke kunne bli gravid og oppleve det samme som alle andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...