Staalkontroll Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva slags reaksjon hadde du fått vist din partner ikke kan befrukte eller bli befruktet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tror seriøst jeg ville snakket med partneren min om kunstig befruktning og sånt. Fordi. Jeg mener. Uhm. Jeg vil ha barn, det er jo klart. Men om personen jeg vil ha barn med ikke kunne få barn, tror jeg jeg virkelig ville tenkt på kunstig befruktning. Og/eller adopsjon. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er jo ikke verdens undergang. Finnes nok av barn der ute som trenger en mamma og pappa viss ikke kunstig befrukting går ann. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Seriøse svar, takk... En post slettet. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Så langt har jeg ennå ikke kommet med tanker. Men hadde det vært min livspartner så hadde jeg vel blitt trist. Prøvd å finne ut av kunstig befruktning, og alternativt adopsjon, kanskje, om det er mulig, årne surrogatmor om det funker med stamceller fra min og meg. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er åpen for adopsjon om barnet er svært ungt. Hadde nok prøvd prøverør først, men det er jo en dyr, langsom og usikker metode.... men må man så må man..hadde nok prøvd det i alle fall en gang først. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Adopsjon selvsagt. Uten det hadde jeg sittet laget biler for Daewoo i Sør korea nå!.. (ok, realisitisk sett hadde jeg vært en 1337 WoW grinder og Starcraft mester ) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Adopsjon, selvsagt! Vil ha barn, men noe sånt som dette er ikke slutten på et forhold for min del! Når du elsker noen så ordner det seg uansett! Lenke til kommentar
Hel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Adopsjon selvsagt. Uten det hadde jeg sittet laget biler for Daewoo i Sør korea nå!.. (ok, realisitisk sett hadde jeg vært en 1337 WoW grinder og Starcraft mester ) 6912736[/snapback] Vet ikke om det var et argument FOR adopsjon eller mot Btw, kan jeg få kjøpe litt gull av deg billig?? Spøk til side. Er klart for adopsjon, men realistisk sett ville nok madammen ønsket å prøve prøverør først tror jeg, og en slik situasjon er noe jeg er helt sikker på at vi ville ha kommet gjennom sammen. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tror jeg ville slitt litt med å akseptere at mine gener ikke hadde vært i et barn jeg skulle kalt for sønn/datter ved evt. adopsjon, vet ikke helt hvorfor, men affal... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis jeg en vakker dag finner den rette mann, og han kan ikke befrukte meg, ville jeg selvfølgelig følt det som en nedtur. Sitter der med en helt herlig mann, herlig forhold og hva kunne ikke vært bedre enn en liten hyrdestund som attpåtil gir oss et siklende knøtt? Nei, ville nok blitt veldig veldig lei meg, men vi hadde nok ordnet oss med et annet alternativ. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tror jeg ville slitt litt med å akseptere at mine gener ikke hadde vært i et barn jeg skulle kalt for sønn/datter ved evt. adopsjon, vet ikke helt hvorfor, men affal... 6913057[/snapback] Ærlig sak det. Tror mange ville følt det slik. Jeg tror det ville gått fint for min del. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Min kjære og jeg har snakket om akkurat dette, og man er forsåvidt enige om at det måtte i så fall bli adopsjon, begge 2 har veldig lyst på en liten en (riktignok får man vente litt til) og hvis en av oss av en eller annen grunn ikke kan bli gravid så får man "importere" en. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg tror jeg ville slitt litt med å akseptere at mine gener ikke hadde vært i et barn jeg skulle kalt for sønn/datter ved evt. adopsjon, vet ikke helt hvorfor, men affal... 6913057[/snapback] Jeg har det på nøyaktig samme måten selv. Faktisk så betyr det så mye for meg at dersom jeg, eller min tilkommende, skulle være ufruktbar så ville jeg ikke hatt barn i det hele tatt. Endret 22. september 2006 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde syntes det var trist for den personen... Må være kjipt å vite man ikke kan få barn eller lage sine egne. Seff finnes det mange gode alternativer der ute. Men tror det er litt sårt for de som ikke kan få egne barn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde syntes det var trist for den personen... Må være kjipt å vite man ikke kan få barn eller lage sine egne. Seff finnes det mange gode alternativer der ute. Men tror det er litt sårt for de som ikke kan få egne barn. 6920035[/snapback] Det samme tenker jeg; partneren har det nok mye verre enn meg hvis hun er årsaken til det og vet det selv. Jeg ville aldri klandret noen for noe sånt, men det er sikkert noen som føler at de ikke strekker til hvis de ikke er fruktbare. Jeg har lyst å adoptere likevel. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Til vanlig kunne man jo ha sex når man ville uten å tenkte på piller/gummi/e.l., så det hadde ikke vært så dumt. Når(hvis) tiden kom for å ha barn ville jeg "Ha gjort som Angelina og importert en sånn liten gul en med piggsveis". Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tror ikke det å kunne ha sex uten prevansjon veier opp for at man ikke kan få sine egne barn... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er enig med deg der CK, egne barn har jeg veldig lyst på Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde tatt det veldig tung til å begynne med tror eg. Men hadde jeg hatt en litt forståelsefull mann så hadde jo det hjulpet på. Med tiden hadde det nok blitt lettere og jeg hadde sett på andre alternativer. Men tror det hadde vært ekstra vondt for meg som er jente vist jeg ikke kunne bli gravid og oppleve det samme som alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå