Gjest medlem-77217 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei sann! Jeg skal aktivere windows, men når jeg prøver med den EKTE CD-keyen min, står det at den er brukt for mange ganger. Hvordan resetter jeg dette? PS: Dette er den ekte Keyen som står på siden av kabbinette mitt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du må ringe, så ordner de det. Det står hvilket nr. du skal ringe på aktiveringen. Selv bruker jeg bare en patch, så jeg slipper det mølet, har betalt, å da skal jeg slippe sånne ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvilken patch? Jeg har selv betalt altfor mye, så jeg krever det samme. Synes også det er litt flaut å snakke sammen med de folka. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du må nok ringe til MS for å få aktivert. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er ikke noe stress, bortsett fra hvis du havner hos engelsk support. Noe som jeg gjør hver gang Bare forklart situasjonen din, så får du det nok aktivert. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå