Angel Dust Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ikke sikker om dette er riktig plass å legge inn, men jeg prøver. Jeg har nettopp lagt inn Vista RC1, og har for det meste to ting jeg har problemer med. 1. Jeg får ikke min Canon Lide-60 til å fungere, lastet ned drivere, men skjer liksom ikke noe når jeg innstallerer dem. 2. Maskinen jobber så veldig hardt hele tiden, hvis jeg feks. hører på musikk hakker musikken til tider kraftig fordi maskinen jobber sånn. Jeg har Vista innstallert på Raptor 36gb. Kanskje noen har noen tips, hvis ikke blir det å gå tilbake til XP. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvor mye minne har du, og hvilken prosessor har du? Vista kjørte helt fint på pcen min, specs på min pc er det i signaturen. Det eneste som ikke fungerte var å spille med vista. Hadde en del lavere fps i vista enn xp. Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg har 2gb RAM og XP3500+. Nå har jeg forøvrig mistet "halve nettforbindelsen" også, alt går sinnsykt treigt. Tålmodigheten begynner å ta slutt. Jeg tenkte kanskje at noe kunne skyldes at drivere for harddisk ikke var innstallert, men ser greit ut ifølge device manager, om den er til å stole på? Jeg la også da merke til at det er et problem med "PnP BIOS extension", står at drivere ikke er innstallert, jeg aner jo ikke engang hva det er... :| Endret 21. september 2006 av Angel Dust Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Da har jeg funnet ut av BIOS-greiene, var DaemonTools, virker som nettet kom tilbake for fullt når jeg fikk fikset det? Men jeg har fortsatt problem med harddisken, når jeg spiller musikk hakker det litt, det kan vel skyldes harddisken? Hvordan vet jeg at driver for harddisken er skikkelig innstallert? Så var det Canon-scanneren da... Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er ikke alt som fungerer i Vista, så det vil kanskje ikke gå med skriveren din. Kjører du bare Vista? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 men er det ikke beta verson da? beta versoner er jo ikke helt ferdig leget og har noen feil i seg! Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Såklart er det en beta og følgelig fungerer ikke alt, men litt rart at det er slike banale ting som at man ikke kan høre på musikk uten at det hakker (det kan jo skyldes andre ting uten at jeg helt forstår hva det kan være), samt at hardware fra Canon ikke fungerer. Jeg kjører bare Vista ja, men jeg kan jo bare innstallere XP på en annen partisjon, får se hva jeg finner ut. Endret 21. september 2006 av Angel Dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå