Rideon76 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ute å lekte meg med kameaet i natt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du kunne kanskje gjort det littegran mer midstilt? Det går en liten smule til venstre, eller bra , litt uklart på toppen av motiv. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Morsomt, flere som bor i Brønnøysund? Har tatt bilde av den der å lagt ut her på kritikken, men det var ingen som kommenterte mitt =) Du kunne godt ha tatt bildet mot Vega, og nedenfra -> opp, hvis du er med. Kunne sikkert blitt stilig. Syns dette ble litt kjedelig faktisk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det hadde vært en fordel om bildet var litt klarere og kanskje høyere oppløsning. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dette ble desverre for kjedelig. Får litt turistfølelse ved at man tar bilde av ett stedsskilt for å vise at her har jeg vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå