koodish Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Problemet mitt er at på vegas 6.0 ble plutselig videokvaliteten på filmene som jeg tar fra kamera til dataen eller over til vegas, dårlig. Er det noen som vet hvordan jeg kan få kvaliteten opp?? Det er liksom oppløsningen som blir dårlig. Før var det jo kjempekvalitet. Hvis noen vet hvordan man fikser dette så hadde det vært kjempekjekkt og få vite hvordan man fikser det. Mvh. Fredrik :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Flyttes fra generell/annen programmering. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er oppløysninga lågare enn 720*576? Bruker du firewire? Har du endra nokon innstillingar? Lenke til kommentar
koodish Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Er oppløysninga lågare enn 720*576? Bruker du firewire? Har du endra nokon innstillingar? 6909237[/snapback] Nei jeg har ikke rørt noen innstillinger. Det har skjedd før. Vet ikke hvordan jeg fikk det tilbake. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Eg stilte faktisk tre spørsmål... Og eit til: Er det berre i Vegas det vert dårleg? Eg meiner nemleg du kan justere på visningskvaliteten i monitoren, kanskje ved å høgreklikke i den, og om denne er satt til låg kvalitet vil det sikkert verte litt dårleg. Elles har eg berre so vidt prøvd ein demoversjon av Vegas, so nokon tips har eg ikkje, då eg ikkje kan so mykje om det. Du kan jo sjekke innstillingane for capture, berre i tilfelle. Endret 21. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
tosma Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Stemme at du kan stille kvaliteten på visningsbildet. Du finner denne rett over der bildet blir vist. Hvis den står på draft eller preview, blir bildet kornette. Lenke til kommentar
koodish Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Stemme at du kan stille kvaliteten på visningsbildet. Du finner denne rett over der bildet blir vist. Hvis den står på draft eller preview, blir bildet kornette. 6909838[/snapback] Takk alle sammen! jeg fikk det til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå