Warlord Nazdreg Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Just cause syntes jeg så bra ut, Oblivion også. Men er vel ikke den eneste som syntes at grafikken i Dead Rising er bra? 6910200[/snapback] Nei, er enig med deg i at dead rising har fin grafikk. Condemned er jo bra. Men må nok si at oblivion er ganske høyt oppe. Eneste jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 GRAW er vinneren for meg. Hadde karakteranimasjonene og deres bevegelser vært like bra som resten av spillet hadde det vært en liten revolusjon. OT: Hvorfor skriver dark by design nynorsk? Du gjorde vel ikke det i begynnelsen mener jeg å huske.....? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvorfor er det ingen som nevner Gears of War? Finner det som en av det beste grafiske fremstilt så langt. Selv om jeg holder en spade ved Oblivion og Ghost Recon: Advance Warfighter. Birger Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvorfor er det ingen som nevner Gears of War? Finner det som en av det beste grafiske fremstilt så langt. Selv om jeg holder en spade ved Oblivion og Ghost Recon: Advance Warfighter. Birger 6910496[/snapback] kan sikkert vere fordi gears of war ikke kommer før 17.november så det er ikke så mange som har prøvd det enda.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kameo har hatt best grafikk så langt. Faen det er så nice i HD. Helt rått. Mye bedre enn Lost planet og TEAR-GRAW. På en god andreplass kommer Geometry Wars Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kameo og Table Tennis... Gud så bra TT er laget... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kameo har hatt best grafikk så langt. Faen det er så nice i HD. Helt rått. Mye bedre enn Lost planet og TEAR-GRAW. På en god andreplass kommer Geometry Wars 6910550[/snapback] Helt enig i at Kameo er utrolig vakkert i HD, holdt nesten på å få sjokk etter overgangen i dette spillet fra vanlig tv Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Lost Planet demoen King Kong Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tja. GoW ser jo sykt ut. Grafikken til PDZ er veldig pen å se på, men er visst ikke så god rent teknisk. PGR3 ser jo flott ut, og Kameo har bra "design" osv. Mange. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Syntes Far Cry har god grafikk. Liker det vannet som er der Oblivion er også bra. Hakker en del, ellers ok. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis jeg kan nevne spill som ikke har blitt utgitt enda så kan jeg jo nevne bioshock, så nettop video av spillet nå å det så ganske heftig ut. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 NHL 07 er vell en veldig fin kandidat Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tja. GoW ser jo sykt ut. Grafikken til PDZ er veldig pen å se på, men er visst ikke så god rent teknisk. PGR3 ser jo flott ut, og Kameo har bra "design" osv. Mange. 6912277[/snapback] PGR 3 såklart!(at jeg glemte det) Også er jo Condemned bra. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 jeg synes Table Tennis har rimelig bra grafikk Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg synes folk skal holde GoW utenfor inntil vi faktisk har spilt spillet selv. Alt mulig kan jo skje. Mange spill som har blitt degradert underveis. Vi husker jo alle filmer som Motorstor, NFL06 til 360 osv... De har jo et markant tilbakesteg i forhold til hva som ble levert senere. Vi vet jo ikke om f.eks GoW kan bli degradert litt til fordel for fps. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner ikke hvordan folk kan si at PGR3 er noe av det fineste grafisk til 360, masse aliasing, dårlige props (trær og lignende som er stygge og ser ut som sprites). Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tar tilbake det jeg sa tidligere, Just cause tar helt av. Helt sykt, og draw distancen er helt vill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå