Daisy Chain Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Jeg har 3 personer som bruker en fil som ligger på vår backupserver. Vi har hatt det slik at hver enkelt kan gå inn på fila og gjøre forandringer. Men nå har noe skjedd. Når person1 gjør en forandring og lagrer filen, så vises ikke denne forandringen når person2 og 3 åpner filen på nytt. Det kan se ut som at forandringen skjer kun hos den enkelte pc? Er det noe jeg må gjøre med filen? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kan du beskrive denne delingen litt mer nøyaktig? Har opplevd noe lignende - da var "Mine dokumenter" koblet til en nettverksserver, og hvis nettverkstilkoblingen ble borte etter at brukeren var logget på, ble filen lagret lokalt på pc'en i "Documents and settings" Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Kan du beskrive denne delingen litt mer nøyaktig? Har opplevd noe lignende - da var "Mine dokumenter" koblet til en nettverksserver, og hvis nettverkstilkoblingen ble borte etter at brukeren var logget på, ble filen lagret lokalt på pc'en i "Documents and settings" 6911496[/snapback] Filen er et dokument som alle 3 forandrer på i løpet av arbeidsdagen. Det er laget snarvei til denne filen på alle maskinene som bruker filen. Når f.eks jeg åpner filen og gjør forandringer så blir ikke disse forandringene "oppdatert" når person 2 åpner filen. Det kan altså være slik at lagringen skjer lokalt hos den enkelte. Vet ikke annen måte å beskrive dette på, men nå er ikke jeg forfatter:) Takk for svar! Nå venter vi spent på om andre har noe å komme med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå