Rockna Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei.. Jeg og broren min har spillt på en "felles" WoW konto, vi begge har en lvl 60 hver og nå har jeg kjøpt meg en egen pc og egen WoW konto=) Så jeg lurer på om det er mulig og overføre min rouge fra hans/vår konto til min konto? MVH Tom Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei.. Jeg og broren min har spillt på en "felles" WoW konto, vi begge har en lvl 60 hver og nå har jeg kjøpt meg en egen pc og egen WoW konto=) Så jeg lurer på om det er mulig og overføre min rouge fra hans/vår konto til min konto? MVH Tom 6908478[/snapback] Er kontoene registrert på samme bruker? Isåfall, ja. Koster 15 quid eller noe slikt, men du ticker bare "Account transfer" i boksen for Paid Character transfer. Hvis det ikke er samme eier registrert, tror jeg ikke det går. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 /agree... hadde det funka med 2 forskjellige brukere hadde ebaying blitt "litt" common.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Er det ikke slik at etternavn/adresse eller begge må være like? Edit: Var eiere ja.. "Can I transfer characters from one account to another? Yes, you can transfer characters not just between realms but also between accounts. However, you may only request character transfers from one account where you are the owner to another account where you are the owner. Any attempt to transfer a character from an account where you are not the owner could be considered a violation of the World of Warcraft Terms of Use and could lead to Blizzard taking disciplinary action against your account, including, but not limited to warnings, temporary account suspension, or permanent account suspension, as determined by Blizzard. To initiate a transfer between two of your accounts, you will need to specify the account name associated with the account you wish to transfer your character to, and answer the secret question for the destination account Please contact our billing department directly if there are any problems with your transfer. Who is eligible for account to account transfers? Transfers between accounts are only allowed between one account where you are the owner to another account where you are the owner. To initiate an "account to account" transfer, you will have to answer the secret question for each account, and the last name of each account holder must match." Endret 21. september 2006 av Torinogut Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er fult mulig ja, du skriver inn navnet på accounten du vil flytte den ene characteren til , så må du skrive inn svaret på secret hint på den andre accounten, å vips 1-2 time seinere så har du flytta den over Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er fult mulig ja, du skriver inn navnet på accounten du vil flytte den ene characteren til , så må du skrive inn svaret på secret hint på den andre accounten, å vips 1-2 time seinere så har du flytta den over 6913613[/snapback] Og dette har du gjort? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 det går med bare etternavn. kompisen min har tradet char med brødrene sine å d gikk fint selv om det ikke var samme navn. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er fult mulig ja, du skriver inn navnet på accounten du vil flytte den ene characteren til , så må du skrive inn svaret på secret hint på den andre accounten, å vips 1-2 time seinere så har du flytta den over 6913613[/snapback] Du er klar over at Account - Account går igjennom en manuell sjekk før det godkjennes? Og at du risikerer å få kontoen din banna hvis du ikke er eieren av den andre kontoen? Jeg har prata med Blizz om det... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 som sagt, account går på etternavn.. Så om ikke bror din av en eller annen merkelig grunn heter noe annet til etternavn skal det gå bra. Eneste du trenger å vite er svaret på det hemmelige spørsmålet... Jeg har også 2 kamerater som er brødre som har bytte chars, var ikke noe problem, de bor 2 forskjellige steder og betaler med forskjellige Visakort.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) takker for svar skal prøve og overføre idag Endret 22. september 2006 av Rockna Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 det gikk bra eller? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 som sagt, account går på etternavn..Så om ikke bror din av en eller annen merkelig grunn heter noe annet til etternavn skal det gå bra. Eneste du trenger å vite er svaret på det hemmelige spørsmålet... Jeg har også 2 kamerater som er brødre som har bytte chars, var ikke noe problem, de bor 2 forskjellige steder og betaler med forskjellige Visakort.. 6914365[/snapback] Så hvis man heter "Hansen" eller "Olsen" så er jo det en åpenbar fordel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå