LowBalls Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! skal gå til innkjøp av G15, men ser at det kun er internasjonalt layout. og da lurer jeg på om det er enkelt å konfiguerer det til norsk? sånn at ÆØÅ blir der det pleier, bare det ikke står ÆØÅ? sorry vis dette er postet før Lenke til kommentar
snarius Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Veldig lett å få det til. Du har sannsynlegvis på norsk tastaturlayout no så det er vel berre å koble til tastaturet. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er bare å kjøpe den svenske layouten Det er bare å sette på velge norsk tastatur så er alt som vanlig, utennom at det står noe annet på øæå Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Om du absolutt må se på tastaturet/uvant uten aøå kan du kjøpe klistremerker, ett lite googlesøk fikser vel noen klistremerker tenker jeg. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Forskjellen er så minimalt at det ikke irriterer en gang. Var selv veldig skeptisk før jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Er bare å kjøpe et tastatur med svarte taster på norsk og fjerne de tastene du ikke vil ha på G15 Er jo alltids en mulighet. EDIT: Det går vel også ann å bruke Alt + Shift for å skru av og på norsk/engelsk språk. Endret 28. september 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå