Scalpel Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Etter at Via lisensierte Bluetooth kommer nå de første hovedkortene med innebygget Bluetooth. De nye hovedkortene fra MSI, f.eks. MSI KT4 ULTRA-BFISR er de første som har med Bluetooth. Er det noen som har testet dette ut? Mot mobiltelefoner, eller annet utstyr? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Fortsatt ingen som har testet det? Lenke til kommentar
tv_giske Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 MSI sitt Bluetooth opplegg har ikke noe med at VIA sine innebygde Bluetooth moduler (tror ikke VIA har avklart om det blir Bluetooth ennå). MSI kortene med Bluetooth er rett og slett et tillegskort som følger med hovedkortet. Jeg har et MSI 845-E MAX 2-BLR kort (BLR=Bluetooth/LAN/Raid), men jeg har ikke fått testet Bluetooth delen ennå. Installasjonen gikk iallefall greit. :smile: Det er en god del analytikere som mener Bluetooth vil ta av i løpet av 2003. Tanken bak Bluetooth er veldig god synes jeg, så jeg mener det er verdt å legge til et par hundre for å få denne muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå