Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pizza er kjedelig da. Men jeg skjønner hvis folk ikke har råd til å spise på Big Horn. Hvis det blir pizza så finnes det jo en peppes på karl johan som er ganske stor. Stress å komme seg til Aker Brygge.

6942769[/snapback]

er litt enig i at Pizza kan være kjedelig. men problemet når mange folk møtes er at da folk har forskjellig smak blir ofte den slags mat en gylden middelvei...

Lenke til kommentar
Så lenge man bestiller bord så er det jo helt sikkert nok plass f.eks nede ved Paleet.

6942945[/snapback]

Jeg tror ikke at finnes fysisk plass for opptil 20stk. på en Egon i Oslo..

Forslag hittill da:

Haha..når jeg tenker meg om så har TGI Fridays gratis refill av brus. Sikkert helt ypperlig for denne gjengen

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Det høres bra ut for meg. Pizza er godt og ikke for dyrt :)

6942722[/snapback]

Helt enig med deg, det er godt og ikke så dyrt, samtidig er det da koselig :)

6943624[/snapback]

Jepp.. og på en der kan man kanskje være litt mere høylydt, vel.. ikke bråke.. enn på finere restauranter

Lenke til kommentar
Sendte liksågodt en mail til Egons for å høre hvor stor plass de hadde, jeg. Fordelen med Egons er at alle bestiller mat selv og betaler med en gang. Da slipper vi å tenke på å dele opp regningen, noe som viser seg å bli like mye styr hver gang.

6943233[/snapback]

Det er sant. Egon har goood pizza.. Men, man må mase på de / si ifra at mange kommer om man skal ha bufeèt opplegget der.. Det er som regel treigt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...