Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AnAnAs, hvor i Oslo bor du?

Jeg syntes ikke vi skal fokusere så mye på "fyllefesten" senere når det er mindreåringe som kommer til å delta på maten. Frykter at folk blir litt skremt vekk fra å delta, særlig med tanke på Marley med en tequilaflaske i den ene hånda og Jack Daniels i den andre :D

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Nei, fyllefest burde ikke være temaet. Men når vi har kosa oss med mat og greier, så hadde det vært litt kjipt for de som er mindreårige (som meg :whistle:) å måtte dra hjem.. ''nei, nå skal vi drekka, så dere som er små må dra hjem. hade'' hehe, om dere skjønner da :p

6940369[/snapback]

Kipt å møte realiten i døra;)

Hehe, neida, men ja er det jeg mener...så..jah...

Lenke til kommentar

Dette fristet faktisk litt! :)

Hadde jo vært morsomt å treffe folka her IRL.. Men, som en annen en sa; kanskje man blir litt "uttafor" :ermm: , ..selv om jeg har vært registrert en liten stund (begynner å bli, i forhold til andre), så er jeg fortsatt ingen ledende off-topic-hore, for å si det slik.. :(

Men, igjen; dette fristet jo litt! :)

Hvor gamle er "dere", egentlig?

Jeg stemmer for en middag, ett eller annet sted! Ved et langbord! Og så etterpå et sted hvor man kan kjøpe brus og øl, eller et annet sted; Et sted hvor man kan prate, og ikke nødvendigvis må skrike for å overdøve musikken.. Ellers har det jo vært riktig så stas hvis noen stilte opp med plass, så da "de minste" ikke følt seg uttafor og forlatt.. Flere enn AnAnAs som (kanskje) kunne stille med noen kvadratmeter og en sofa?

- Bone :)

Lenke til kommentar
Jeg syntes ikke vi skal fokusere så mye på "fyllefesten" senere når det er mindreåringe som kommer til å delta på maten. Frykter at folk blir litt skremt vekk fra å delta, særlig med tanke på Marley med en tequilaflaske i den ene hånda og Jack Daniels i den andre :D

6940288[/snapback]

Meg? :innocent:

Neida. Poenget for min del er langt fra en fyllefest. Veldig langt fra, faktisk. Jeg vil treffe på forumfolk, ha det trivelig, prate osv. Det er jo det treffet er til for. Kjenner jeg meg selv rett blir det vel ikke mer enn et par øl uansett. ;)

*snip*

6940737[/snapback]

Jeg, som er ganske ny, kjenner deg godt igjen. Så jeg synes du kan komme. :)

Alderen for oss er veldig varierende, jeg har ingen eksakte tall, men det går velf ra ca 16 til noenogtyve, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...