Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men var det snakk om at vi skulle dra til noen etterpå? Eller blir det bare å spise elns på byen?

6935611[/snapback]

Det var tanken tror jeg, men det er snakk om hvor mye vi skal legge i det :)

6935718[/snapback]

Det hadde vært morro, slik at det blir noe mer enn bare å spise ute :)

Lenke til kommentar
Men var det snakk om at vi skulle dra til noen etterpå? Eller blir det bare å spise elns på byen?

6935611[/snapback]

Det var tanken tror jeg, men det er snakk om hvor mye vi skal legge i det :)

6935718[/snapback]

Det hadde vært morro, slik at det blir noe mer enn bare å spise ute :)

6935936[/snapback]

Vel, det hadde vært meget artig å gjøre dette - litt spenning i hverdagen, men poenget er mer hvor skal vi reise? Greit nok, ut på byen er en ting, men et lite problem er det med antallet personer - mtp. et hjemmebesøk hos noen før selve byen. :hmm:

Dahl: Du er da velkommen til å være med, kan ikke se at noen har så mye i mot deg som person.

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy, men jeg frykter dessverre at visse personer kommer til å flå meg levende for deretter å brenne meg på heksebålet, for så å drukne liket mitt.

6936883[/snapback]

næmen dahl da... kan jo ikke drukne noe som allerede er dødt... :roll:

jeg skal heller passe på deg jeg :)

Lenke til kommentar
Hmm, dette virka litt interessant! Ja, sett meg opp også. Har ikke problemer med hverken biff, pizza eller øl... Megazone hørtes gøy, men foreslår å spise et sted ikke så altfor dyrt :)

6935596[/snapback]

Neida, man skal da ha et sted der man ikke ruinerer seg for penger rett og slett ;)

Men kom med forslag på steder vi kan spise også folks!

6935611[/snapback]

Vel, utgangspunktet er spising ja, men siden alle ikke er 18 på dette forumet så må man ta litt forhåndsregler og finne på noe annet også :)
Hadde vært gøy, men jeg frykter dessverre at visse personer kommer til å flå meg levende for deretter å brenne meg på heksebålet, for så å drukne liket mitt.

6936883[/snapback]

Nå begynner du å bli paranoid, du er da velkommen som alle andre her på forumet er :)
Jeg kommer også!! :)

6937011[/snapback]

Notert:)
Lenke til kommentar

6935611[/snapback]

Vel, utgangspunktet er spising ja, men siden alle ikke er 18 på dette forumet så må man ta litt forhåndsregler og finne på noe annet også :)

6937373[/snapback]

Sikkert litt tåpelig sagt av meg, siden jeg ikke er 18 ennå og greier.

Men de som ikke er 18 kan som sagt ikke drikke på byen. Men hjemme hos noen? Eller blir dette veldig dumt, med tanke på ansvar? Veit ikke jeg asså. Men, jaja

Lenke til kommentar

Men de som ikke er 18 kan som sagt ikke drikke på byen. Men hjemme hos noen? Eller blir dette veldig dumt, med tanke på ansvar?  Veit ikke jeg asså. Men, jaja

6937473[/snapback]

Da må det isåfall ordnes med noen som bor i oslo da, eller nærheten :shrug:
Lenke til kommentar

6935611[/snapback]

6937373[/snapback]

Men de som ikke er 18 kan som sagt ikke drikke på byen. Men hjemme hos noen? Eller blir dette veldig dumt, med tanke på ansvar? Veit ikke jeg asså. Men, jaja

6937473[/snapback]

Sån i utgangspunktet er det da ikke så galt å gjøre dette? Eneste hinderet er å finne noen som befinner seg i oslo, eller sentralt i omhenget, som b-real sier.

Det er ikke noe større ansvar å ha noen forum-brukere på besøk osm drikker og koser seg etter hva jeg kan skjønne. ingen dum idè altså :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...