Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir med jeg, men bare så lenge alle går inn for at alle skal føle seg velkomne og at det ikke blir tatt bilder uten at alle er enige om dette.

Ellers er jeg enig om å spise først, og senere dra ut, gjerne på et 18-årssted da jeg har mistet mitt 20-årslegg. Hvis jeg er alene den helgen det blir, kunne vi jo også eventuelt hatt nach hos meg hvis det er stemning for det.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg kommer hvis muligheten byr seg :)

..ta masse bilder av AnAnAs med min superzoomlinse

6913279[/snapback]

Er litt mer med tanke på at en del av oss sikkert får litt alkohol i blodet og en garanti på at det ikke vil bli tatt upskirt-bilder og lignende skader ikke :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Blir det i nær framtid så er jeg med. Først spise noe også ta et par pils etterpå høres ut som en fin idè (en god ting kan ikke gjøres for ofte). Men hvis dette blir en stund til så kan jeg ikke.

Pass på ølglasset ditt b-real. Kanskje jeg låner litt pils slik som på TG04 :!:

(nei jeg glemmer ikke det så lett)

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jeg vil spise og ta et par øl. Pluss penger til tog. Det blir dyrt, men alt for dere. :love:

6911354[/snapback]

Pinadø best for deg ;)
jeg flytter til oslo nå snart, så om jeg bor i byen når det skjer så vil jeg og bli med :)

6912172[/snapback]

Goodie.
Blir med jeg, men bare så lenge alle går inn for at alle skal føle seg velkomne og at det ikke blir tatt bilder uten at alle er enige om dette.

Ellers er jeg enig om å spise først, og senere dra ut, gjerne på et 18-årssted da jeg har mistet mitt 20-årslegg. Hvis jeg er alene den helgen det blir, kunne vi jo også eventuelt hatt nach hos meg hvis det er stemning for det.

6913260[/snapback]

:party:
Er litt mer med tanke på at en del av oss sikkert får litt alkohol i blodet og en garanti på at det ikke vil bli tatt upskirt-bilder og lignende skader ikke  :p

6913304[/snapback]

Pff..partybilder er fun :p
Blir det i nær framtid så er jeg med. Først spise noe også ta et par pils etterpå høres ut som en fin idè (en god ting kan ikke gjøres for ofte). Men hvis dette blir en stund til så kan jeg ikke.

Pass på ølglasset ditt b-real. Kanskje jeg låner litt pils slik som på TG04 :!:

(nei jeg glemmer ikke det så lett)

6913328[/snapback]

Damn right. Blir ingen øl på deg denne gangen :p
Melder meg på, har vel ikke så mye annet å fare ved de tider - Før meg opp b-real :)

6913338[/snapback]

Sweet :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...