Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner vel omtrent ingen, og det er jo nettopp noe av grunnen til at jeg kunne tenke meg å komme :)

7035600[/snapback]

Samme her i grunnen.. :)

Jeg regner meg selv som den mest "ukjente" på hele dette møtet.. ikke én eneste post i SO5, engang.. kun toppen et par poster i hele SO's historie, faktisk.. og kun 330 poster i OT-baren -genrelt, på litt over 3 år..

Ser meg selv; sittende i hjørnet, nippende til litt øl, og en liten pizzabit på en rød serviett foran meg, mens jeg følger med på hva dere andre gjør og snakker om.. :p

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Jeg kjenner vel omtrent ingen, og det er jo nettopp noe av grunnen til at jeg kunne tenke meg å komme :)

7035600[/snapback]

Jeg regner meg selv som den mest "ukjente" på hele dette møtet.. ikke én eneste post i SO5, engang.. kun toppen et par poster i hele SO's historie, faktisk.. og kun 330 poster i OT-baren -genrelt, på litt over 3 år..

Ser meg selv; sittende i hjørnet, nippende til litt øl, og en liten pizzabit på en rød serviett foran meg, mens jeg følger med på hva dere andre gjør og snakker om.. :p

7037445[/snapback]

bone jeg har 5 eller 6 poster i otbaren og INGEN i SO5... :p beat that :p

Lenke til kommentar

7035600[/snapback]

7037445[/snapback]

bone jeg har 5 eller 6 poster i otbaren og INGEN i SO5... :p beat that :p

7037780[/snapback]

samme her :tease:

Lenke til kommentar
Når får vi vite hvilken dag, og hvor seint på kvelden det er da?  :)

7038458[/snapback]

det ble slengt ut en egen poll blandt de som har meldt seg på for et par dager siden. regner med at den er ferdig snart.

når det gjelder tidspunkt er jeg ikk esikker men regner med cirka klokken 18 pluss minus en time...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...