Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sendte PM til de som var på lista for noe dager siden. Sender ikke PM lenger. Resultatet kommer imorgen og da får vi vite dato og spisested :)

7036031[/snapback]

så har jeg forstått det riktig at ikke flere får være med?

7036099[/snapback]

Tøv og tull. De som har lyst til å være med kan selvsagt få være med. DOG...dere må si ifra TYDELIG.

Jeg kommer til å stenge denne posten når Zande har fått oversikten på plass osv, så overlater jeg ansvaret til han siden han skal og jeg desverre ha måtte melde avbud.

Lenke til kommentar
Jeg sendte PM til de som var på lista for noe dager siden. Sender ikke PM lenger. Resultatet kommer imorgen og da får vi vite dato og spisested :)

7036031[/snapback]

så har jeg forstått det riktig at ikke flere får være med?

7036099[/snapback]

Tøv og tull. De som har lyst til å være med kan selvsagt få være med. DOG...dere må si ifra TYDELIG.

Jeg kommer til å stenge denne posten når Zande har fått oversikten på plass osv, så overlater jeg ansvaret til han siden han skal og jeg desverre ha måtte melde avbud.

7036173[/snapback]

ok... er i morgen for sent og si ifra? jeg vet ikke om jeg kan før da...

Lenke til kommentar

beklager hvis det virket som at de som ikke fikk PM ikke kan delta. Som B-Real sier, så kan ALLE delta men får å fastsette dato og sted, sendte jeg en PM til de som allerede var påmeldt.

Ellers hadde vi aldri klart å bestemme oss :)

Igjen,

Alle kan delta!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...