Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig synes jeg det blir for dumt at folk bare kan opprette en bruker for så å troppe opp på møtet, bare for å være med en allerede registrert bruker. Sansynligheten er størst for at disse brukerene aldri kommer til å bli aktive, men kun være med som anstand for enkelte andre.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig synes jeg det blir for dumt at folk bare kan opprette en bruker for så å troppe opp på møtet, bare for å være med en allerede registrert bruker. Sansynligheten er størst for at disse brukerene aldri kommer til å bli aktive, men kun være med som anstand for enkelte andre.

7034611[/snapback]

Det var altså en spøk om du ikke skjønte det?

Lenke til kommentar

7034611[/snapback]

Det var altså en spøk om du ikke skjønte det?

7034636[/snapback]

Nei, jeg skjønte faktisk ikke det. I og med at det kom et seriøst spørsmål så forventet jeg at det ble besvart seriøst.

Lenke til kommentar
Blir litt for mange "ukjente" her til at jeg har noe interesse av å gå denne gangen i hvert fall. Uansett om det blir torsdag eller ikke.

7034803[/snapback]

Ehh..hvis ikke du kommer siden det er så mange ukjente som dukker opp, har du desverre gått glipp av poenget med møtet :)

Lenke til kommentar
19. eller 20. oktober. Torsdag eller Fredag. Ta fredag, ellers kan ikke jeg, og sikkert ikke en del skoleelever :p

7035370[/snapback]

ditto... ta fredagen... en fredag kveld på byn med folket... digg det :p

men er ikke helt sikker på om jeg kan ennå...

Lenke til kommentar
Blir litt for mange "ukjente" her til at jeg har noe interesse av å gå denne gangen i hvert fall. Uansett om det blir torsdag eller ikke.

7034803[/snapback]

Ehh..hvis ikke du kommer siden det er så mange ukjente som dukker opp, har du desverre gått glipp av poenget med møtet :)

7035296[/snapback]

Vel. Hvis jeg skulle møte masse folk jeg ikke har noe som helst slags forhold til kan jeg jo bare ta meg en tur ut på gata.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...