Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Jeg må være like kjip som b-real her og avlyse jeg også, det ser ut til at jeg er i Danmark den helgen treffet er.

7025639[/snapback]

Kiping! :(
Går det ann å avgjøre en dato snart eller? Sikkert ikke bare meg som er avhengig av å vite det for om man kommer eller ikke..

7026239[/snapback]

Hvordan skal man da avgjøre hvilken dato som skal benyttes da? Skal jeg slenge opp en poll og så bare bestemme hvor dette skal skje da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må være like kjip som b-real her og avlyse jeg også, det ser ut til at jeg er i Danmark den helgen treffet er.

7025639[/snapback]

Kiping! :(
Går det ann å avgjøre en dato snart eller? Sikkert ikke bare meg som er avhengig av å vite det for om man kommer eller ikke..

7026239[/snapback]

Hvordan skal man da avgjøre hvilken dato som skal benyttes da? Skal jeg slenge opp en poll og så bare bestemme hvor dette skal skje da?

7027133[/snapback]

er vel en fordel, som Zande sa, at dette er noe som sendes, til de som har meldt interesse, slik at man ikke får noen "feil"-stemer.

hvordan dette skal/kan utføres vet jeg ikke. :thumbup:

Endret av just-_-me
Lenke til kommentar

7027133[/snapback]

Jeg skulle jo sende ut en lenke til spørreundersøkelsen til de påmeldte hvor dette avgjøres..mye bedre enn en åpen poll for alle

Spørreundersøkelsen kommer til å bli strukturert:

Nick: tekstboks

Alder: tekstboks

Spisested: multiple choice

Dato: multiple choice

..høres den grei ut?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...