Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg foreslår av vi avgjør dato og sted innen Søndags kveld. Kan lage en spørreundersøkelse alà QuestBack og sende lenke til de påmeldte. Da slipper vi at andre som ikke skal bli med, skal bestemme for andre.

Vi må ta en snarlig avgjørelse siden 18-19 Okt. kommer raskere enn man tror og man må være tildlig ute med å bestille plass til alle.

Hva syntes folk om dette da?

Lenke til kommentar
jeg foreslår av vi avgjør dato og sted innen Søndags kveld. Kan lage en spørreundersøkelse alà QuestBack og sende lenke til de påmeldte. Da slipper vi at andre som ikke skal bli med, skal bestemme for andre.

Vi må ta en snarlig avgjørelse siden 18-19 Okt. kommer raskere enn man tror og man må være tildlig ute med å bestille plass til alle.

7019644[/snapback]

høres greit ut for meg

Lenke til kommentar

7019644[/snapback]

/sign

Lenke til kommentar

7019644[/snapback]

Enig i det. Hvis du kunne ha mekket noe slikt opp så hadde det vært supert :)

Jeg må nok desverre melde avbud på hele greia, jeg har rett og slett ikke råd :(

Lenke til kommentar
altså, velger vi TGI, blir det mye billigere for mange siden man får uendelig gratis refill av brus. Noe som er greit hvis vi skal sitte der en stund..si 200 spenn for svært middag med uendelig drikke :)

Billig ;)

7021433[/snapback]

så det er ikke værre enn det.... :w00t:

flaks at foreldra skal bort den helgen (fra fredag til søndag), da slipper jeg og "forklare" hvor, hva, hvorfor osv. :ph34r::roll:

(hvis det blir på fredag da...)

Endret av just-_-me
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...